Nekad Rraayce404 | Ban Överklagan [JimmyM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Oliver#5743

Vem var det som bannade dig? JimmyM

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-03 215422.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot reglerna helt enkelt finns inget mer att säga!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av nått gäng, de gick bra under scenariot och allt rullade på som de skulle. Sedan ringde de upp min boss och dem vill ha pengar för att få mig fri. Men min boss hade lite attityd så dem hoppade ut ur bilen och smällde mig. Sedan efter jag legat död i typ 4-5 minuter så pallade jag inte vara inne längre så jag stängde av. Men sedan kom jag på att jag inte hade något annat och göra så jag ville rpa. Så jag gick in på min dator och spawnade gäng huset jag skulle ligga där en stund och sedan skulle jag stänga av. Sedan kommer de en grabb från mitt gäng och ser att jag ligger där så han plockar upp mig och tar mig till sjukan. Sedan dumpar han mig där inne och jag ser att ingen skjuvåadre kommer så jag stänger av. Men precis innan jag skulle stäna av så ser jag att Jimmy skickar i pm ig att komma krim sup, så jag hoppar och stänger av mitt fivem. Sedan diskuterar vi i dcen och kommer fram till att jag ska få en pban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt bann då jag missförstod det hela och Jimmy gjorde helt rätt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare och hart nästan alltid tagit lärdom av mina bans, men de va en period för några månader sedan som jag tröttnade på rp så jag lallade sönder, fattade inte varför jag gjorde det då jag hade krim osv. Men i alla fall en av mina tidigare bans är när jag hade mask på piren och jag var hyfsat ny på servern då så jag tänkte inte på att de räknades som sunt förnuft då de är en allmän plats på piren. Men så fort jag blev unbannad har jag aldrig gjort om det och kommer inte göra om det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stänga av när jag var död och inte gå in igen, så hade detta aldrig hänt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid tänka på 12 timmars regeln och aldrig stänga av och sedan gå in igen då de räknas som clogg, men nu har jag lärt mig det och visste inte det innan att det räknades som clogg och jag trodde att man fick rpa om man fick hjälp av någon, men det får man inte och jag har tagit lärdom av det nu och hoppas jag kan få en ny chans på unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka