Accepterad Rraayce404 | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Rraayce#5743

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-13 033638.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, han valde att banna mig eftersom att jag hade attytid mot honom i pm efter jag fått indragen sv vilket jag förstår att han väljer att skicka mig på en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag rpade och så fick jag ett Pm av kingen Exritez att komma support och så klart lyssnar jag på honom och hoppar support. Vi diskuterar en sund och så kommer han fram till att jag kommer få indragen sv för att jag ressade en kille som dött i scenario men ändå rpar han på att han hade ett litet skrapsår vilket jag tycker är respektlöst! Men i alla fall jag tänkte inte mer på de, men sen va jag så dum och hetsade lite mot kingen exritez i Pm vilket var väldigt dumt och de ångrar jag att jag gjorde, så jag ber om ursäktt till dig min broder kung e du!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag skulle säga att det var rätt att banna mig, men tyckte de va lite onödigt att skicka mig på en pban, såklart så ska jag inte ha attityd mot staffs men blev bara lite arg när han grabben jag ressade spammade ooc att jag skulle revva han och så gjorde vi ett helt scenario och jag kollade hans skador och hans skirver "skrapsår" asså snälla nån, tycker de ät fett respektlöst i alla fall så jag ville bara diskutera det med Exritez i pm. efteråt men då åkte jag på en pban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men har alltid tagit lärdom av mina bans och har aldrig gjort om det i framtiden så jag lär mig väldigt bra av min bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha en trevligare ton mot Exritez eftersom att han hade inte gjort något, utan de var mitt fel så jag får stå för mitt misstag och gå vidare. Exritez gjorde ju bara sitt jobb och drog in min sv som han ska göra för att jag bröt mot en regel, men dum som jag var så frågade jag inte grabben som jag ressade om klipp som man ALLTID måste göra, för annars leder det till såna här konsekvenser och nu har jag lärt mig av de och ser felt i det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska ha attityd mot staff som bara vill servern bästa och de var jätte onödigt av mig att skicka till honom i pm jag skulle bara släppt det och rpat vidare!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Tillbaka