Accepterad rqax | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rqax

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? rqax.

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dino Saurie

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Pålitlig, Isbrytare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dino växte upp i Belgrad (forna jugoslavien) under en tid då familj och gemenskap var bra. Som ung lärde han sig allt om bilar i sin fars lilla verkstad. Han snabbt blev känd för sin skicklighet och sin skojjiga charm. Livet förändrades drastiskt under 90-talet när kriget bröt ut, och Dino tvingades lämna sitt hem för att söka ett bättre liv. Han emigrerade till Sverige med inget annat än en liten resväska och sin envishet. Trots språkbarriärer och svåra år lyckades han bygga upp ett nytt liv. Dino jobbade sig upp från grunden, först som mekaniker och sedan som ägare av en liten bilverkstad som blev stadens bäst bevarade hemlighet. Hans pålitlighet och humor gjorde att kunderna inte bara kom för att fixa sina bilar. de kom också för en god historier och kloka råd. Dino är en man som har levt ett långt och rikt liv fyllt av både prövningar och triumfer. Med ålderns visdom har han valt att se det positiva i världen och använda sina erfarenheter för att inspirera och ta andra under hans vingar. Dinos fysiska from (skallig, skägg och brytande på jugoslaviska och ballistisk klädstil) har skapat många stereotyper och fördomar i andras ögon. Dino får oftast bryta väggen emellan den andra personen via humor och en lustig ton som snabbt ger ett gott intyck som "bryter isen". En tpisk "är man stor måste man vara snäll".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hur jag kan bidra är att hänga på platser med mycket människor och bjuda till med min karaktär och skapa roliga scenarion och minnen för andra spelare. Hans unika dialekt och kulturella bakgrund, kärlek till balkansk mat och nyfikenheten av andra karaktärers bakgrund och kultur kommer ge spelare att ge sin karaktärs unika intryck på Unives gator vilket i sin tur kommer bjuda till en positiv stämning och rp vidare. Dino gillar att plocka upp människor som behöver skjuts och hjälpa nya spelare i staden att få dem på fötter. Dino är en karaktär som vill bli igenkänd på ett positivt sätt som en rolig farbror från balkan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta scenariot ta sin plats, bollas fram med en annan och inte använda sig av powergaming där situationer bara skulle gynna en sida och hindra andra från att uthöva sin karaktär och roll. Till exempel kompensationsförhandling vid rån där man tex säger att ni får ta mina kontanter men snälla låt mina nycklar vara ifred.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, är nyintroducerad till Unive men jag tänker ofta på hur jag för min karaktär och handlingarna jag är med i för att skapa en behaglig miljö för mig och andra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Vehicle Deathmath: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. RDM Random deathmatch: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Till exempel Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.Copbaiting: Copbaiting är när man medvetet provocerar eller vill att polisen ska jaga en hela tiden och hur jag tänker undivika denna regel är att jag är lugn i trafiken till exempel eller försöker undvika polisen när jag är kriminell.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv mycket och gillar att skapa positiva relationer med andra RPare så man kan hålla ihop och skapa gemenskapheter!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka