Accepterad RPTeddi | Medlem ansökning [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RPTeddi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? LIL Teddi#6967

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Jacob Karlsson. Han föddes i USA och fick en redig start på livet, Hans pappa var en gäng boss och mamman var en sjuksköterska. När Jacob fyllt 14 år så gick hans pappa bort i en skottlossning. Hans mamma tyckte att USA var för dyrt så dem flyttade till Sverige. Redan vid 16 års åldern började han och sälja Narkotika klassade droger. Jacob var delaktig i många gäng men runt 18 års åldern så hände något, Hans mamma fick en ny pojkvän, Det slutade med att han slog Jacob och sedan fick Jacob nog så det som hände var att Jacob köpte ett vapen och sköt hans Styvpappa. Efter detta rymde Jacob och nu har han hittat Unive city och ska fortsätta med bus och försöka dra sig till nätvärk. På jacobs fritid så brukar han spela mini golf och vara med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med gott och socialt rp. Jag kommer göra det genom att inkludera alla jobb och alla parter så alla får det roligt. Det jag vill framföra är att man måste kunna göra det roligt för alla parter och låta alla parter delta i rpet. Är det brist på sjukvårdare så får vi göra det bästa som inte är sjukvårdare och göra så att dem får det roligt så det kan komma fler. Enligt mig ska rpet vara brett och det är det jag menar med alla parter. Sedan finns det ju självklart lallare som jag tycker borde försvinna och där tycker jag staffsen gör ett välldigt bra jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag som rpare ska kunna förlora och vinna utan och gråta i support. Andra måste lära sig att låta båda parter ha kul för detta är trots allt ett spel och man spelar ju för att det ska vara kul. Vi kan ta ett rån som exempel då jag vill och ska rpa krim. Jag tycker att för att båda parterna ska ha kul tycker jag att man ska kunna göra ett socialt men också roligt scenario. Så istället för att bara köra en väg så man vet att man kommer undan kan man faktiskt ta en svårare väg för att göra det roligt för alla. Jag gillar att förlora scenarion för man ser glädjen i motpartern och man hör hur man kan göra deras dag bara för ett scenario.

Hur hittade du Unive? Spelat här förut och ser servern på listan

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka