Accepterad RPonpoint | Ban överklagan[Wille03]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALISHAHAB

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: RPonpoint

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069498289/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: URdadGIF

Vad är din discord tagg? urlokalAlvin#0599

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för jag gjorde fel och det var att jag inte reagera när jag blev påkörd av en bil och jag kommer aldrig göra Om det misstaget om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på vägen och så blir jag på körd av en bil i hög hastighet men jag glitchar lite och så tar jag ingen skada så jag tänkte att jag blev påkörd bara på min skärm så valde jag inte att reagera men tydligen så var jag det och jag tar ansvar på att det är mitt fel .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag kommer aldrig göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearp jag har tagit lärdom av att oavsett vad i ett scenario så måste jag göra som rånaren säger om de har gun riktat mot mig, sunförnuft därmed gz tjuvning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade oavsett vad reagerat fast det buggade lite hos mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte powergama och att oavsett vad så ska jag reagera om jag blir skadat .

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka