Accepterad RPonpoint | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALISHAHAB

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: RPonpoint

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069498289/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: URdadGIF

Vad är din discord tagg? urlokalAlvin#0599

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar och combattlogg Det står ingen anledning varför jag lallade så det gör det svårt för mig att förklara varför.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde banna mig för att jag hamna i konflikt med gäng och jag behandlade inte konflikten så seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar gick till ett gäng hus och vi små retade dom lite asså t.ex vi sa att dom ska komma till deras gäng hus och vi sa pussys vår plan var att vi skulle gömma oss på taket och sedan attackera dem utan att dem märker jag hoppar och sedan ramlar ner ur mappen och så dör jag jag väntade 20 min så att jag skulle kunna respawna men jag kunde inte respawna jag valde att lämna och starta om spelet det nästa jag ser är att jag är bannad för lallning och combatlogg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att den är felaktig för att jag combatlogga inte från ett scenario och att jag väntade 20 min men kunde inte respawna och mina kompisar kunde inte se min kropp så jag valde att lämna och starta om och jag lallade definitivt inte för jag hade redan konflikt med det gänget för ut och jag såg inte det som lalleri för vi hade planerat detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearp jag har tagit lärdom av att oavsett vad i ett scenario så måste jag göra som rånaren säger om de har gun riktat mot mig, sunförnuft därmed gz tjuvning och power gaming jag har lärt mig väldigt mycket och det har gjort mig till en bättre spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det enda jag kunde ha gjort är att inte skoja runt med dom i twitter men jag gjorde det för att vi hade en konflikt och det skapar ju scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skoja på twitter så där som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Viktig att du tänker på att följa regler och tänka på vad man säger i spelet ger dig en ny chans ta vara på den:)

Din ban överklagande har godkänts. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka