Nekad RPonpoint | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALISHAHAB

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113817035/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tjotjo

Vad är din discord tagg? Tjokatt#4687

Vem var det som bannade dig? Jonte

Hur lång tid var din ban? 1 månad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Combatlogg, Grov powergaming. ~^8J0NTE Vill du överklaga din avstängning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combatt loggade under ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina grabbar körde bil till weed farm för att se om någon är där och så var det två grabbar där dom sikta gun mot oss vi tog upp händerna dom sa kom in i bilen jag kom in dom sa inte att dom tog vår com radio och mobil så jag sa till min kompis vart vi va min kompis kommer och skotar dem dom kör ut från vägen på berget dom power gama grovt för att min kompis gjorde båda låga på hp, dom kommer tillbaka skotar både mig och min i huvudet bilen kör fortfarande medans jag är död ut ifrån vägen så jag och min kompis PowerGama inte utan bilen körde av sig själv på grund ut av att jag var död och min klompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban och jag gjorde fel, jag ska första berätta varför det är en felaktig ban dom powergama mer än grovt när min kompis gjorde dem låga deras powergaming ledde till att dom lyckades köra ifrån min kompis medans dom är borta som healar upp säg själva och så kommer tillbaka dom lyckades döda mig och min kompis så att bilen körde ut ur vägen till en kulle och vi är döda så den kör så automatiskt den grova power gamingen räknas inte dels på grund ut av att jag och min kompis inte hade kontrollen över bilen för vie döda. Jag gjorde fel för att jag combattlogga på grund ut av att jag var frustrerad för att dom lyckades komma iväg med power gaming och det ledde till att dem vann den shoot outen men jag kommer aldrig upprepa det för jag själv vet hur det käns när någon combatt loggar efter ett lång scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . Fearp jag har tagit lärdom av att oavsett vad i ett scenario så måste jag göra som rånaren säger om de har gun riktat mot mig, sunförnuft därmed gz tjuvning och rdm jag har lärt mig väldigt mycket det har gjort mig till en bättre spelare och så har jag blivit felaktigt bannad för moddning, powergaming och ooc detta är dem felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat inte combatt logga men i en sådan situation och hellre försöka hindra min adhd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om den andra personen gör fel så ska jag inte göra fel för det är jag som råkar ut på skiten och som sagt om en ska äta bajs så ska inte jag äta bajs om dom gör fel så ska jag inte göra fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka