Accepterad RPonpoint | Ban överklagan (Master Nugget)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ALISHAHAB

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: RPonpoint

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069498289/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: URdadGIF

Vad är din discord tagg? urlokalAlvin#0599

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något som jag inte skulle göra i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till en bil och valde att tjuvkoppla den men bilen var sönder vilket jag inte visste så jag fortsatte tjuvkoppla och det nästa jag ser är att jag är bannad för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag hade ingen tanke på att bilen var sönder för att jag kan inte se skillnaden med en sönder bil och en vanlig fungerade bil på denna servern för jag är ny.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearp jag har tagit lärdom av att oavsett vad i ett scenario så måste jag göra som rånaren sägher om de har gun riktat mot mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade om jag visste vad skillnaden var mellan en sönder och vanlig fungerade bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte tjuvkoppla bilar som är sönder.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka