Accepterad RPonpoint | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALISHAHAB

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: RPonpoint

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069498289/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: URdadGIF

Vad är din discord tagg? urlokalAlvin#0599

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor bil på GZ.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag och tog en bil vid garaget. Jag vet att det var dumt och kommer inte göra om det. Men det som är grejen är att jag tog den från min kompis och vi skojade så och sedan får jag ban för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis har skojat hela dagen så jag tar hans bil och kör 10 m från honom jag lämnade tillbaka den och det nästa jag ser är att jag är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en felaktig och så var det mitt fel för staffsen vet inte att jag skojar med min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fearp jag har tagit lärdom av att oavsett vad i ett scenario så måste jag göra som rånaren säger om de har gun riktat mot mig, sunförnuft därmed.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha tagit bilen vilket var väldigt dumt. Jag ska följa mig till reglerna även fast det är min kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, visste redan att den inte var okej bara att jag inte tänka på det i just den situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka