Accepterad RpNörden | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RpNörden

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? PerfectGinger#6735

Vad är ditt namn i verkligheten? Nilo

Vad är ditt discord namn? PerferctGinger#6735

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mostafa Svensson och flydde från Albanien, i Albanien krigade 2 länder väldigt mycket. Mostafa gillar många typer utav människor samt kan han mycket om motorer och mycket annat. När han och hans mamma hadde flytt från Albanien hade dom det väldigt svårt dom hade ingen bil, knappt pengar till mat och när Mostafa va 6 år så bestämmde dom att de måste börja ta tag i sitt liv, eller om man kan kalla det liv. Allting var svårt för lille Mostafaoch han kände att han ville ha ett nytt hem så de hittade en ny stad som var hyvsat nära där de bodde fast på vägen dit vart inte så lätt då Mostafa fick feber och de frös och visste inte vart de skulle ta vägen så de bodde hos en främling nära, senare när Mostafa var frisk för att gå den sista vägen så blev hans mamma skjuten i benet och dem ringde sjukvården med hans mammas nokia 360 och sen flyttade dem in. I framtiden vill Mostafa börja meka med bilar då han har efarenhet med att meka med motorer eller ska han gå de lite tuffare vägarna i livet och kanske bli krim.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har då erfarenheter och har spelat på många rp serverar tidigare och jag har godkunskap inom regler då jag har pluggat in dom väldigt bra och kommer därför bidra med seriös och rolig rp.Jag vill även kunna ha friheten att göra allt som går att göra på servern. Jag har även tankar på att ansöka som krimm på servern men det är inte så att jag skulle spela krimm innan jag får godkännande. Jag kommer även att höja känslan på servern för alla som jag kommer intrigera med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp, jag kommer att hålla en bra och bara för man är krim kommer jag it va kaxig och hålla på och tro att jag kan va kaxig mot alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ha roligt i ett scenario och att man inte alltid behöver vinna det för att de ska vara roligt och tänka på att det ska vara roligt för alla.

Hur hittade du Unive? Många av mina kompisar spelar där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka