Accepterad RpNörden | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RpNörden

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nilo

Vad är ditt discord namn? PerfectGinger#6735

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Paltnacke släckt med Holger Nilsson från tiktok. Ahmed föddes i en liten stad som hette Borås där växte han upp till ett riktigt busfrö. Ahmed är 25 år och fyller 26 vid december. Ahmeds intressen är att spela fotboll, även är han ett fan av ishockey han spelar det 5 gånger i veckan och fotboll 2 ggr. Han håller på att utbilda sig till mekaniker sedan ska han jobba ihjäl sig till att få ihop pengar till en bil så att han kan ta sig från a till b samt jobb osv. Lite senare i tiden ska han ta gevär license så att han kan skjuta älgar. Hans mormor och morfar äger nämligen en kåk nere i sörbäcken där han kan skjuta sina älgar hur han vill så att han kan klara sig i vinter just nu bor han i en lägenhet nere i Borås och efter den trenden som var på tiktok så tänkte han fan jag vill inte bo kvar här och jag vill flytta till unive för att hans kompis bor där och har blivit tipsad ifrån instagram. När han har flyttat så ska han skaffa sig en fru som kan göra hans mat åt han och någon allmän person som han vill och kan vara med när och var somhällst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför jag kommer bidra med bra rp. Jag har mycket erfarenheter utav svensk rp och det ska bli kul och rpa här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös rp som de flesta gillar då jag har väldigt bra efrfarenheter sedan tidigare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens bästa att alltid göra som du skulle gjort iverkliga livet t.ex om du är poolis så kan du skjuta en grabb ibenet istället för ihuvudet om den skulle gjort nått

Hur hittade du Unive? Spelat här länge innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka