Nekad RpNörden | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RpNörden

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nilo

Vad är ditt discord namn? PerfectGinger#6735

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2022

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter då Rutger Åkesson han har bott i denna staden i många år han har flyttat lite då och då då han har bott utomlands i 7 år och han vill flytta tillbaka till denna staden för den anledningen att han har en stor del av sin släkt här och han vill mysa med sin släkt, just nu bor han i en lägenhet hos sin mamma i sörbäcken han vill flytta hemifrån men först måste han sätta sig till ett arbete som han kan gå till för att tjäna sin lön sedan kan han börja tänka på att flytta hemifrån, han har erfarenheter genom att mecka med bilar han äger en cross som han brukar mecka med så han ska nog bli mekaniker på nått jobb förmodligen autoexperten eller mekonomen sedan i tiderna ska han skaffa sig en fru som han kan mysa med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Mitt största mål är att sprida rolig rp den rpn ska vara seriös och att ha roligt när jag rpar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös rp som de flesta gillar då jag har väldigt bra efrfarenheter sedan tidigare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens bästa att alltid göra som du skulle gjort iverkliga livet t.ex om du är poolis så kan du skjuta en grabb ibenet istället för ihuvudet om den skulle gjort nått

Hur hittade du Unive? Spelat här länge innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka