Nekad RpNörden | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RpNörden

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nilo

Vad är ditt discord namn? PerfectGinger#6735

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Paltnacke, tysk svensk ursprung med en far som kommer ifrån centrala tyskland och en mor som är är svensk sen långt tillbaks i historien. Men det finns bara en sak som jag älskar mer än att äga en Volvo och är att äga en BMW vilket är ett långsiktigt mål för mig, jag tänker om jag jobbar tillräckligt mycket kommer jag snart att kunna ha min drömbil och ett riktigt fint hus uppe i bergen. Det negativa med mig är ju att jag lätt blir frustrerad om jag ej fått något att stoppa i mig på ett tag. Det som är positivt är att jag har mycket fritid och att jag blir lätt intresserad utan av nya grejer. Har väl gjort en del grejer man kanske inte ska va så stolt över men har försökt att hålla sig så nära hundraprocentigt regelmässigt korrekt. Klarar han av att bli whitelistad så kommer dessa regler följas så nära hundraprocentigt som det bara går.
Det negativa med min karaktär är att jag kan vara väldigt impulsiv och göra förhastade saker i “stridens hetta” men försöker så gott jag kan att jobba på att länge tänka igenom för och nackdelar med vad jag gör och vilka konsekvenser det kan leda till

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en grabb som letar ny server och har spelat rp i över 600 timmar nu och fick tips om att den här servern va bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös rp som de flesta gillar då jag har väldigt bra efrfarenheter sedan tidigare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens bästa att alltid göra som du skulle gjort iverkliga livet t.ex om du är poolis så kan du skjuta en grabb ibenet istället för ihuvudet om den skulle gjort nått

Hur hittade du Unive? vet inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka