Nekad RpNörden | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RpNörden

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Kissochbajs#6461

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Stigbertson och är född 2001 och älskar bilar och att vara snäll. Kalle älskar att vara med kompisar och speciellt snälla kompisar för det har inte alltid varit snälla personer som har varit med Kalle. När kalle var liten blev han mobbad och hans föräldrar ville inte ha han. Hans kompisar utnyttjade Kalle på pengar och det tog ett väldigt bra tag innan han märkte det. Men kalle gav inte upp utan han fortsatte leva och försökte göra någonting bra åt det. Kalle flyttade och träffade då sin nuvarande bästa kompis Svante Svantesson. Som Kalle hänger och lever med varje dag. Kalle vill också utöka familjen och då träffa sin livs kärlek och få 2 barn som är och har varit kalles dröm sen han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra m ed rolig och seriös rp jag kommer och ha en social rp under rns tid och den kommer att vara realistisk under suntförnuft, jag höja Unive till topp och toppa upp RP:n för jag har hört att det är väldigt mycket skottlossningar fast jag själv är en väldigt Social RP grabb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Enligt mig ska man spela för att båda sidorna ska ha kul och att man inte bara ska "skjuta" men även ha Social RP, liksom ifall det då vore ett bankrån och polisen var där då vill man ju ändå att polisen ska kunna ha lite kul och inte bara de kriminella.

Hur hittade du Unive? Spelat här länge innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka