Nekad RpNörden | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RpNörden

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilo

Vad heter du på discord? PerfectGinger#6735

Ange ditt födelsedatum 3 November 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. mån: 12:30 till 23:00
tis: 12:00 till 22:00
ons: 13:00 till 23:00
tor: 11:00 till 21:00
fre: hur länge jag vill
helger: hela dan hur mycket jag vill

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev faktist medlem idag men jag har erfarenheter jag har nästan rpat på serverar i 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Yes jag har blivit bannad 21 ggr på grund av att innan lallade jag och det kommer inte upprepas.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Yes en servervakt e ingen staff och har mindre perms och hjälper dom i stort sätt med lallare servervakter kickar Lallare och skriver ut i ban bevis som finns i dc med hjälp av klipp man blir bannad i en timme med hjälp av /svban sedan när man ska kicka någon så är det /kick. Servervakter bör hjälpa till för att staffs kanske e upptaggna och inte har tid att kicka lallare därför ska en servervakt finnas. En servervakt har inte lika mycket ansvar som en staff. En servervakt sitter inte i noclip och speccar utan rpar och om någon gör nått fel så kan man ta id och klipp sedan bannar man. Ditt ansvar som servervakt ska se till så att de e en okej rpa nivå på servern och ser till så att inget regelbrott bryts, ifall en person behöver en förlängd ban så hoppar man bara väntrum och visar klipp sen skickar så löser staffs en längre ban till personen jag är inte rädd för att ta beslut under några omständigheter och kommer ta åtgärder om jag ser någon gör fel. I scenarion ska inte servervakter ha /toggleid på för det räkans som abuse. Om man behöver hjälp så finns det ju såklart /sv som är servervakts chaten den kommer jag använda mig av. Sedan så är det bra om servervakter dvar bilar för mindre lall på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför jag vill hjälpa servern och steppa upp med nått nytt och jag är redå för en större uppgift. Därför kommer jag vara aktiv och vill hjälpa servern till det bästa. Jag vill bli det för att det kan bli kul och träffa lite nya personer. Jag har varit Servervakt och staff innan så jag vet hur allt funkar samt har goda erfarenheter. Jag ser väldigt många lallare gång för gång för gång och detta påverkar andras rp enormt och jag vill hjälpa till och bidra i detta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Yes att man kickar någon för minsta lilla och att man använder sina kommandon eller perms på fel sätt. Dina perms kan ge dig fördelar och om du tar åt dig till dessa så blir det abuse.

Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
Vi har ett minimum krav på att du måste vara medlem hos oss i minst en månad för att få chansen till servervakts uppdraget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka