Accepterad RPKAKTUS | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RPKAKTUS

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376089098/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? RPKAKTUS#5124

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Jo den heter Kasper Eklund. Ända sen han var liten så var han omtyckt i sin lilla stad. Han tyckte om att gå i skolan tills han kom upp i hög stadiet. Då när han kom upp ditt så börja han träffa fel vänner. Han träffade folka som gjorde krimnella grejor. Och Kasper ville inte va en fegis som fega ut. Så han börja göra samma grejer som han polare gjorde. Dom börja kalla sin för Lilla jönssonligan då dom var tre personer fast dom gjorde mer dumt än dom. När Kasper blev 14 år gammal så blev han flyttade ner till Malmö för att bo på ett annat hem för sos eller hans föräldrar kunde inte ta hand om han. Han blev så arg att han flydde från Malmö upp till Värmland. Där hittade han vänner som gjorde ungefär samma grejer fast dom gjorde med tunga grejer än vad Kasper gjorde med sina gamla vänner. Nu började Kasper sno moppeder, börja röka och lite andra grejer som han inte ens berätta för sina kompisar. Han känslor idag är att han har ett krossat hjärta för vad han har gjort mot sina föräldrar. Så efter ett tag åkte Kasper tillbaka upp till Stockholm igen. Kasper fick höra att hans pappa och hans mamma satt i fängelse för dom hade gjort lite allt möjligt där dom bodde i sin lilla ort. Så nu kände Kasper att allt var hans fel. Men efter 3 år gick denna känslan bort och idag fick han träffa sina föräldrar efter ca 4 år. Han var så glad men han gömde sin kriminallitet för sina föräldrar. Men när Kasper åkte ner igen till Värmland fortsätte han med sina dumheter. 1 år senare så gör han inte lika mycket dumt och idag är Kasper 18 och ska försöka bli mekaniker som han alltid har drömt om. Kasper älskade bilar när han var liten och det gör han fortfarande. Kasper gör inte lika mycket dumheter som han gjorde när han var CA 14 till 15 årsåldern.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo jag har ju varit medlem här förut och jag lämnade denna server för jag slutade med FiveM totalt. Men nu när jag ser att grunden har blivit mycket bättre än sen sist jag RP på denna server. Så jag tar mitt beslut att jag kommer börja RP på Sveriges största server med 300 + varje dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo en person som har mycket irfaranheter av RP. Jag försöker att inte bryta mot någon regler men det har väll hänt att man har gjort det. Och i efterhand tar jag som det var. Då är det ju lite försent att göra något då om jag har gjort något fel. Jag kommer RP på krimnell men jag kommer ju gömma att jag är krimnell. För IRL visar man inte , oj här har jag en pistol utan en mask. För det första hade man haft mask och så ska man tänka på suntförnuft och failrp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo att man ska spela för att ha kul och inte bara vinna varendra sinario som är. Bara för jag dör och förlorar mina grejer kommer jag inte hoppa in i support och börja grina där inne bara för jag har förlorar ett litet sinario. Kan jag förstå om man kanske förlorar på ett stor och man spelar för makt och pengar i det i sinario men det är ju inte direkt roligt om man gör det heller.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket på Youtube, twitch och tiktok där Unive kommer upp och jag ser att RP och grunden har blivit mycket bättre. Så jag tar mitt beslut att göra med FiveM igen och börja på Sveriges största server

Ansökan godkänd, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Godkänd efter intervju välkommen till
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka