Nekad RPananas | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RPananas

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198049603880/

Ditt Hex-ID: 110000105533128

Vad är din discord tagg? ananas6969.

Vem var det som bannade dig? mumsfillibaba

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1705101558989.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vdmade folk i piren med ett tjänste fordon. och jag lalla mycket. och på dc sa jag en massa skit till staffs och vanliga medlemar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några vänner satt i ett discord call. och sen så började vi lalla runt på piren och slog folk och tog billar sen så så hitta jag en tjänste fordon ambulans bil och jag började tjuvkopla den sen jag när lykades tjuvkopla den så började jag köra på folk allt det här hände på piren. och efter det så jag blev permanent bannad så valde jag att börja kaxa i discorden chatten som var väldigt dumt gjort av mig. jag ångrar allt jag gjorde jätte mycket och hoppas ni kan förlåta mig. jag har varit bannad lite längre än ett halv år. som sagt jag ångrar mig jätte mycket och vill börja rpa seriöst igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad på grund av vdm, fear och c log

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat lämna discord samtalet och inte följt med dem till piren och lallat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag jag har lärt mig att inte göra om samma misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka