Rozz
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-lacken-h8n6 — FiveM, Utgår 2026-04-24
Anledning: håller på sexuellt trakasserar tjej inne på meko som sjukvårdare
Bannad av: redbull_02167
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag drog till meko för att någon ringde in och behövde sjukvård. Så jag drog dit hjälpte dom som skulle få hjälp och sedan sa jag vres upp fi###n till en tjej inne där på skoj och hon verkade inte ta det seriöst heller hon skrattade till och med till hörde man på rösten.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för det men jag anser att bannen var halvt felaktig då det inte är något grovt sagt och absolut inte trakasserat någon, och enligt mig var det bara en fråga och ett litet skoj.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade tänk mer på hur jag uttrycker min humor mot folk, och tänka på att alla kanske inte har samma humor som mig och att vissa kan ta illa upp.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tänkte verkligen inte att det skulle ha dessa konsekvenser pågrund av de jag sa. Framöver kommer jag verkligen tänka på vad jag säger till andra och hur jag bemöter andra jag tycker såklart att det är viktigt att alla mår bra och inte blir kränkta och ledsna. Det är inte så enkelt att komma ihåg exakt vad jag får säga och inte då jag är ny på RP och det var min första gång som jag spelade det. jag vet att det inte spelar någon roll hur länge jag har spelat, vill bara att ni förstår att det inte är så lätt.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp
Senast ändrad: