Rozz
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-turbo-rdhr — FiveM, Permanent
Anledning: tar ut 900 första hjälpen kit, lägger i bilen
Bannad av: leohal472
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag plockade första hjälpen kits åt kriminella folk. Dom hotade mig att jag skulle fixa det för att jag var sjukvårdare. Skulle lägga det i min bil och sen skulle dom ta det. Jag vet att detta skulle kunnat gå under korruption, men det skulle också kunnat vara ett större genom tänkt scenario från deras sida, att kunna kidnappa en vårdare och tvinga till att sno första hjälpen kits.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det jag blev bannad för. Men i mina ögon så tänkte jag att det var mer som ett scenario. Jag förstår att det kan se skevt ut från er sida men jag tänkte verkligen inte att jag skulle bli bannad för detta liksom, och om jag skulle så inte permanent. Jag hade hellre velat ha förmildrat straff. Som sagt jag ville göra ett unik och utvecklat scenario. Det är också otroligt svårt att veta exakt vad jag får göra och inte göra. Försöker komma ihåg allt men jag är bara en människa och de händer att jag inte kan allt då det var min 5 timme som jag spelat rp eller allmänt fivem i mitt liv.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag har lärt mig är att läsa igenom reglerna nogrannare, tänka mer på vad jag gör och inte lyssna på exakt allt andra säger till mig. Jag kunde tänkt
Varför ska vi ge dig en till chans? Som sagt jag ville verkligen inget illa, ville skapa ett unikt scenario. Jag är som sagt ny på både RP och Fivem, jag har tittat mycket på youtube men jag har bara spelat 5 timmar max. Jag vill verkligen bidra med mycket bra, rolig samtid positiv RP och ville verkligen inte förstöra eller bryta mot reglerna.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp