Accepterad Royalzki | Medlem ansökning [Krukan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Royalzki

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/royalflushswe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad är ditt discord namn? Royalzki#7855

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1989

Berätta om din karaktär. Karaktären är 27 år gammal och heter Bobby Kasparov, döpt efter de två stora schack-legenderna från sen 1900-tal.
Föräldrarna är ursprungligen från Norra London och södra ST: Petersburg. Han har en yngre bror som gick bort när han va liten. Stor underliggande sorg.

Bobby växte upp i de fattigare delarna av storstaden där hans familj kämpade hårt för att hålla honom borta från kriminalitet.
Som tonåring jobbade han som städare på en flygplats där han moppade och skurade terminalerna för att bidra med en slant till familjen och dag efter dag såg han hur män i kostym och kvinnor i dyra märkeskläder gick först i kön till de lyxigare sektionerna på flyget medans de andra fick stå och vänta på sin trånga obekväma plats. Han lärde sig snabbt att pengar. styr. allt. runt omkring sig.

Samtidigt som Bobby drömmer om snabba bilar och high life så har han ett stort hjärta där han är hjälpsam i sin omgivning. Han vet hur det är att vara en underdog och inte få hjälp i samhället. Han bryr sig om människor. Tillmötesgående och har faktiskt blivit bra uppfostrad till att behandla folk med respekt.

Stora events älskar han, typ Streetrace och feta boxningsmatcher.

Bankrån och stöld fascinerar honom. Drogförsäljning är nåt av det värsta han vet.

Efter att ha blivit uppsagd på flera olika arbetsplatser så börjar tålamodet och pengarna ta slut.
Det har blivit väldigt dyrt att gå till baren på kvällarna för att supa bort sina bekymmer samtidigt som han ser sina vänner från förorten med dem fräckaste sportbilarna och hetaste lägenheterna. Dem sitter och lever livet i första klass som han drömmer om. Frustration.

Bobby har bestämt sig för att se vad det livet handlar om, det är inte som att livet som laglydig leker ändå atm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna nyttja funktionerna som kommer med det så att man kan leva ut karaktären till max!

Brukar även commita rätt bra när jag väl ger mig in i nåt så er server känns som nåt man skulle kunna lira rätt mycket av.

31 år gammal som streamar ibland, kan va bra publicity idk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar ju vara en hög RP nivå och det är den som har flest spelare i sv. Såg rätt städat och folk va hjälpsamma när jag va inne. Gillade emotesen och tyckte att era detaljer va klockrena på typ apoteket och polisuniformerna.

Hur hittade du Unive? Serverlistan och sen Twitch Blev sen kontaktad av Quirks när jag själv streamade och han hänvisade mig till unive.se och att han trodde jag skulle digga det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla karaktär och RP skills. Ha jävligt roligt så klart också.

Har 2 vänner som också ska testa och vi är super taggade att komma igång.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en i gänget, bidra till communityn genom att följa regler och rösta på eventuella förbättringsförslag/polls när det frågas om det i discordchatten.

Alltid följa regler så klart. Har inga jätte tydliga mål just nu, bara att jag vill joina och delta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls. Det finns för tillfället inga andra servrar som jag spelar för tilfället.

Tillbaka