Nekad Royalzki | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Royalzki

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/royalflushswe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad är ditt discord namn? Royalzki#7855

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 1989

Berätta om din karaktär. Karaktären är 27 och heter Bobby Kasparov, döpt efter de två stora schacklegenderna.
Han växte upp i de fattigare delarna av storstaden där hans familj kämpade hårt för att hålla barnen borta från kriminalitet.
Bobby vill inte göra de besvikna men han vet att han innerst inne är ämnad för nåt mycket större än att jobba 9-5 hela livet.
Han vet att det bara är en tidsfråga innan han hittar rätt person att påbörja sin verksamhet med. (planen är att 2-3 polare ska joina unive)

Bobbys intresse ligger där pengarna finns- Han är aldrig nöjd på arbetsplatsen då han vet att folk ute i slummen tjänar hans månadslön på nån timme. Men han håller ihop det och kör på tills det är dags.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att min Bobby är en jävla legend in the making och jag tror att folk i servern kommer uppskatta honom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara den enda vettiga svenska servern.

Hur hittade du Unive? Serverlistan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul främst. Se ifall RP är nåt för mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med en cool karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka