Nekad RoyakGVJ | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RoyakGVJ

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346317777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? RoyalGVJ#5643

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Tom Scalleta
Han är född 1990 den 15 maj i New York. Hans pappa var en gäng kriminell och missbrukade droger. Toms mamma ville inte att han skulle bli en del av gäng livet så hon flydde från hemmet med Tom i famnen och hon skulle aldrig återvända. Toms mamma flydde mot Multistaden och hon fick ett jobb som städerska på ett hotell. Tom växte upp där och han fick aldrig reda på vem hans far var. Nu vill Tom Scalleta rädda sin stad från faror och kriminalitet.
Tom är en väldigt känslosam person, han har aldrig haft en riktig fader figur som har lärt honom att vara en riktig man. Han spelar spel och fotboll på fritiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad pga att jag är väldigt intresserad av att kunna ha whitelist jobben. Jag skulle jätte järn också bli en del av erat community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar den här servern väldigt och vill bli en del av den. Jag anser att det här är den bästa svenska rp servern och jag vill lägga ner mycket tid på den. Om jag blir whitelistad så kan jag ha några najs jobb och bli en del av servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis vill köra gta rp men hittade ingen server. Sen googlade vi och såg att det här var den bästa svenska.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att vara så mänsklig som möjligt, jag ska göra beslut som jag anser att en människa ska göra inte en gubbe i ett spel. Jag vill tjäna pengar och gå upp i rankerna som polis och rädda staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon annan, spelade lite på carolina state men nu har jag slutat att spela på den för att spela på den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka