- Meddelanden
- 165
- Reaction score
- 4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=925077997&token=BzIiMgH6
Vad är ditt namn i verkligheten? Roy
Vad är ditt discord namn? ♛Spoiler♛#6960
Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2002
Berätta om din karaktär. Min bakgrund är att jag växte upp utan föräldrar och började beckna sen har jag klarat mig ifrån det och är intresserad av bilar och jag är 19 år
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna roleplaya helt och bidra till att alla får det bra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är seriös rp och det finns mycket att göra
Hur hittade du Unive? en kompis tippsade mig om det
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ett jobb och vara inne varje dag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett jobb och familj
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är ganska aktiv är online väldigt ofta och brukar köra unive bara
Vad är ditt namn i verkligheten? Roy
Vad är ditt discord namn? ♛Spoiler♛#6960
Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2002
Berätta om din karaktär. Min bakgrund är att jag växte upp utan föräldrar och började beckna sen har jag klarat mig ifrån det och är intresserad av bilar och jag är 19 år
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna roleplaya helt och bidra till att alla får det bra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är seriös rp och det finns mycket att göra
Hur hittade du Unive? en kompis tippsade mig om det
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ett jobb och vara inne varje dag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett jobb och familj
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är ganska aktiv är online väldigt ofta och brukar köra unive bara