Accepterad Roy Johansson | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pingu

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198845080219/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Pingu#8449

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roy Johansson 19 år gammal. Jag växte upp i Somalia och sen flyttade till Jönköping i Sverige för Roys föräldrar ville att han skulle ha en bra uppväxt och inte leva i fattigdom. Roy är en bestämd person och kan bli väldigt arg. men han är generös och försöker hjälpa folk oavsett vad. Men synd för Roy han levde fortfarande i fattigdom och hans nya föräldrar var snälla men hans nya bror var väldigt elak mot han för han inte skulle få all uppmärksamhet. Roy gick is skolan och fick dåliga kompisar som gjorde droger och rökte. Då blev han påhoppad att börja ta droger när han bara var 12 år gammal. Han fortsatte med droger i runt 4 år. Så Roy fick ganska dåliga betyg och hans nya föräldrar trodde han skulle vara smart så då blev dem arga. Så då för att inte ha det jobbigt hemma så flyttade han till Göteborg och bodde hos av hans kompisars hus och sov i källaren. För att han skulle gå på ett gymnasiet. Där fokuserade han mycket på skolan och han studerade väldigt mycket. Efter gymnasiet fick han väldigt bra betyg och blev jätte glad. Han fick ett jobb på en ICA så han kunde spara till en flyg biljett till Stockholm för han hade hört att finns bra ställen att få jobb och en lägenhet. Det tog sin tid. Hans nya föräldrar försökte kontakta han men han ville inte prata med dem. Hans kompis föräldrar lät han stanna kvar bara han betalade för sin saker så han försökte spendera så lite som möjligt. Efter 1 år hade han råd han tackade hans kompis föräldrar för att få vara kvar så här länge. Så åkte han iväg. Nu jobbar han som reporter och ett lyckligt liv. Han försöker hitta hans gamla föräldrar för att ge dem pengar. Nu letar han efter dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara aktiv. jag vill bidra med att vara en bra person i detta community. Jag gillar RP mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För alla verkar trevliga och det är den bästa servern jag har spelat på. Tycker det hade varit kul och bli medlem.

Hur hittade du Unive? Fick reda på det av några kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en hjälp sam person kanske försöka få ett bättre jobb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att han roligt med mina kompisar och bli bättre på RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelade på några förut men denna den jag bara spelar på just nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka