Nekad Roy Johansson | Chef-jobb ansökan[GSP][L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pingu

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Groove street pizzera

Vad heter du IRL? Ludvig

Vad heter du på discord? Pingu#8449

Hur gammal är du? Född 2007

Hur länge har du spelat på Unive? 1315 timmar

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla jobbet med att göra jobbet roligt för alla då jag har varit chef innan så vet jag lite hur det fungerar. Jag vet hur rpen ska vara på pizzerian å vill komma tillbaka till det jobbet för tycker detta e ett roligt jobb och har saknad det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rpat lite med jan att vi har varit i ett stånd så jan dem här emotes och vet vilka /me jag ska göra. sen vet jag hur jag anställer folk sparkar samt vad chefer kan göra. . Men kan ta ansvar för mina handlingar. Kan bete mig som en chef jag är sten hård i mina val och om som chef det man säger ska hålla annars kommer det inte gå och så kommer jag bete mig. Sen måste man ju kunna ta kritik vilket jag kan ta det är jätte viktigt. jag har varit chef förut där jag var i ett par månader

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag efter klockan 5 runt där då jag har skola men kommer ta mycket tid på pizzan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Så klart finns andra roliga sätt att rpa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep Tidigare chef, skötte det galant. Hans ped passar även extremt bra till gsp. Lycka till!

Tillbaka