Ej Antagen Roy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roy

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Roy

Vad heter du på discord? _Spo1ler

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill gärna aktivt bidra till att effektivisera arbetet inom staffteamet genom att ta en större roll i rekryteringsprocessen för nya spelare. Mitt huvudsakliga fokus ligger på att säkerställa att vi väljer ut spelare som är både seriösa, engagerade och respekterar spelvärldens regler. På så sätt kan vi skapa en trygg och positiv miljö där alla kan trivas, samtidigt som vi minimerar risken för att regelbrytare släpps in och orsakar problem. Jag ser det som en viktig uppgift att vara en del av den processen för

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Mitt mål är att säkerställa att vi rekryterar spelare till unive som inte bara har en hög nivå av rollspel (RP), utan också tar spelet på allvar och bidrar till en positiv och engagerande spelmiljö. Jag vill undvika att ta in spelare som inte är seriösa eller inte lever upp till de krav vi ställer på vårt community. Dessutom planerar jag att vara mycket aktiv och närvarande i min roll, och jag kommer att ta uppdraget på största allvar för att säkerställa att vi upprätthåller en hög standard inom vårt spelteam och bland våra spelare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag anser att det är grundläggande att bemöta andra människor med respekt, vänlighet och empati i alla situationer. Att visa förståelse och omtanke, oavsett vem man möter eller vilka skillnader som kan finnas, är avgörande för att skapa en positiv och inkluderande miljö. Genom att behandla andra med värdighet visar man inte bara respekt för deras person, utan också för det gemensamma sammanhanget, vilket bidrar till en bättre atmosfär där alla kan känna sig välkomna och uppskattade.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja att ha medlem på unive anser jag att man endå ska ha bra rp nivå och seriös rp
och då har min sin chans att utveckla å förbättra sin rp då de är aktiva å seriösa staffs på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra Rp nivå vettig å seriös rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvaret på mig att ta in vettiga mogna å seriösa rpare som kan utveckla rpn på unive

Hur ser din aktivitetet ut? Väldigt aktivt då jag ej har skola har hoppat av vissa helgar e ja lite upptagen men alltid aktiv på vardagarna å befinner mig online mesta tiden av dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag e snabblärd å social samt seriös på de ja brinner för

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka