Accepterad Roxx14 | Beslut Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p4tr1ck_real

Medlem
Meddelanden
290
Reaction score
7
Ditt discord namn: p4tr1ck_real

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba238e7

Vad för typ av beslut gäller det? dragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Berdan1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Därför att jag rättade han då han gjorde fel 2 gånger under ett ärende

Hur är beslutet felaktigt? Kommer börja från början Mina roller tidigare: Test Medlem, kriminell och verifierad Jag börjar från starten: Jag körde runt i GroveStreet, sedan vart jag dödad av 2 grabbar och någon främling hjälpte mig. Jag körde runt i grovestreet då min karaktär älskar att drifta där och jag rpade på nlr så min karaktär viste inte vem dem var, så jag körde runt och letade efter ett bra ställe att drifta och sedan kommer dem samma grabbarna och snackar med mig 1 sec efter så hoppar ena up på min huv och jag körde framåt då det är mer möjlighet att jag tar mig bort därifrån levande då jag kör, men jag dog direkt jag försökte köra, så jag satte mig i support med klipp på det, så tog berdan1213 in mig i support och ressade mig Jag körde runt och snackade med flera personer, efter 1h sedan jag skickade klippet så skrev han att jag skulle få en mild ban för fearrp samt en krim varning efter att han granskade mitt klipp noggrannare, då skrev jag att jag kommer få indragen krim och wl då jag är under test medlems perioden, då skrev han att jag inte får indragen wl o krim, men jag rättade han genom att jag skrev (man får väll ändå indragen om man blir bannad under tiden man är test medlem?) och då skrev han aa juste. Så jag skrev trodde en mod skulle kunna sånt eftersom att han är mod så borde han ha kunskap gällande det, då frågade han vad jag menade med det men jag sa bara ta det som du vill, efter ett tag tog han bort alla mina roller (test medlem, krim och verifierad) då rättade jag han en gång till då man inte får ta bort verifierad rollen från medlemmar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://docs.google.com/document/d/1VSsjBSV2olp4uZGOUQtXPa1n0rEfqs_kmajlPo87pKQ/edit?usp=sharing

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka