Nekad Roxx14 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p4tr1ck_real

Medlem
Meddelanden
290
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229188327/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba238e7

Vad är din discord tagg? p4tr1ck_real

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-13 232242.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev att jag trodde att en mod skulle veta att man får indragen om man blir bannad under en test medlems period

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart dödad av 2 grabbar (Rdm) så jag tog ett klipp och skickade det till Berra då han tog support, då han kom in så vart jag ressad för att dem bara rdmade, 1h efter att jag skickat klippet kollar han igenom det och känner för sig att jag ska bli bannad för fearrp (4 dgrs ban) och det förstår jag men, så jag skriver i dms med han och han säger att jag inte kommer få indragna roller då det inte är en perm ban, men då skriver jag att (man får väll indragna roller om man bli bannad under en test medlems period och då frågade han vad jag menade med det och jag skrev att jag menar inget och att han kan tolka det som han vill, efter ett tag skrev han att han skulle perma banna mig, han drog alla mina roller till och med verifierad och då skriver jag (broder jag ska ju ha verifierad kvar) och efter ett tag skriver han att det blir en perm ban så jag vart bannad från vanliga dcn o krim dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det är en felaktig ban, därför att jag tycker inte att man ska bli perm bannad för att man skriver att man trodde att en mod nu Berra1213 skulle veta att man får indragna roller om man bli bannad under en test medlems period.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har haft tidigare bans men jag kommer inte ihåg dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså genom att ba respawna och att inte skicka klippet till Berra1213 som tar upp o kollar på klippet 1h senare så skulle jag nog inte bli bannad nu. Btw också att inte skriva att jag trodde att Berra1213 skulle kunna regler om test medlems rollen då han är mod, och att jag skrev att han värkar inte ha varit på några möten därför att han tog bort min verifierad roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, asså att det är ju inte mitt fel att han tar åt sig för att jag skriver att jag trodde att han skulle kunna reglerna för vad som händer om man blir bannad under en test medlems period

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ifall denna Överklagan inte går igenom kan jag iallafall bli unbannad från dcn

själv tycker jag inte att jag ska få perm ban för att jag rättar då en staff gör fel

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka