Accepterad Roxx14 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p4tr1ck_real

Medlem
Meddelanden
290
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229188327/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba238e7

Vad är din discord tagg? p4tr1ck_real

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-10 215423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rpade inte tillräckligt mycket på skadorna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alla mina bilar var sönder så jag och min kompis cyklade vi skulle till sjukhuset för att jag hade blivit skadad tidigare, så vi cyklade och sen så kom dem och började lalla med oss jag sa vi ska bara till sjukan och då så körde han på mig med hans bil, sen så tog han min cykel. Sen efter ett tag fick jag tillbaka den och då stack jag därifrån med cykel och han sköt mig 2 gånger i ryggen. Jag rpade på det, sen kom det och sa upp med händerna men jag rpade på skador så jag ställde mig inte upp, då efter ett tag drog dem och tog min kompis som gisslan så jag ställde mig upp sen cyklade jag iväg till sjukan hittade inte sjukvårdspersonal och sen vart jag bannad. De tog min kompis bara för att ta ned han i deras källare och slå han tills då han drog upp pageup så att man ser id.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det för jag tycker då inte att dem ska låtas gå utan något straff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att jag inte skulle ha fear rpat och inte reagerat på skadorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka