Accepterad RoXx. | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

RoXx.

Gäst
Användarnamn: RoXx.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var: RoXx.

Vad är din discord tagg? RoXx 尊重#1711

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ooc ingame.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte varför Sebbe valde att banna mig. Jag blev avstängd i en dag för anledningen till ooc ingame, när jag ens inte gick ooc ingame i scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Från exakt punkt till pricka så började det med att LF började råna mig. Dom bad mig att hoppa in i bilen och var på plats med dragna vapen mot mitt huvud. När dom hade kört till en bekväm plats att utföra sitt rån på så bestämde dom att fylla min mun med bensin. Jag kände direkt igen kläderna han hade på sig och det var inget tvivel om att det var honom. Jag bestämde mig för att säga Oompa Loompa och som jag förstod det så tyckte Sebbe att det var ooc ingame. När jag sa hans namn så sa han i scenariot att det var ooc ingame och där gick han ooc ingame. Jag har videoklipp på exakt allt om ni vill att jag visar. När han sa ooc ingame, så svarade jag med vad är ooc ingame? Efter scenariot så blev jag tyvärr avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag tror att Oompa visade sitt klipp när jag sa "vad är ooc ingame"?. Han visade inte när han sa det först, detta resulterar till att jag tycker att detta är en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tycker att jag har tagit lärdom av mina tidigare bans eftersom att det var relativt länge sedan jag blev bannad. Senaste gången jag blev bannad var för FearRP som jag sedan överklagade eftersom att jag inte tyckte att det var värt en avstängning överhuvudtaget. Det hade kunnat räcka med en varning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att jag tycker att den var en felaktig avstängning så tycker jag personligen att jag inte hade kunnat göra något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Saken är den att jag vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda. Detta gör så att det blir mycket mer avancerat att svara ja respektive nej.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka