Nekad RoXx. | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

RoXx.

Gäst
Användarnamn: RoXx.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var RoXx (inklusive punkt i namnets slut).

Vad är din discord tagg? RoXx. #1337

Vem var det som bannade dig? Philip som bannade mig i discorden och Abdi som bannade mig från FiveM servern.

Hur lång tid var din ban? Det har jag inte fått någon vidare information om så jag vet faktiskt inte.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Bannad i discorden" och jag har fått en permanent avstängning från FiveM servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror personligen att Philip valde att placera en avstängning på mig eftersom att jag kommenterade "vill någon spela Carolina State RP?" i multistadens ooc kanal vilket såklart inte var det rätta av mig att göra. Jag förstår mitt misstag jag begick i den situationen och att det var mycket dumt gjort.

Jag tror själv att detta kan bero på att jag var mycket uttråkad och jag kände att jag ville göra något annat att sysselsätta mig med, men detta kommer aldrig att ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Från exakt punkt till pricka så började det med att jag var mycket uttråkad, jag satt ensam i ett call på multistaden och jag ville därefter göra något annat att sysselsätta mig med så då valde jag utan konsekvenstänk alls att kommentera "vill någon spela Carolina State RP" i multistadens ooc kanal vilket såklart var jättedumt och jag förstår nu i efterhand vad jag gjorde för fel, jag skall inte representera andra servrar och jag kör absolut inte på andra servrar längre då jag vill komma tillbaks till multistaden och sysselsätta mig där. Därefter så sticker jag för att hämta käk men kort därefter lägger jag märke till att jag inte kunde se multistadens discord (jag brukar alltid gå in och kolla vad folk har skrivit och så vidare) och då märkte jag att jag var bannad då jag försökte ansluta mig till discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att det var ett helt rätt agerande av Philip att placera en ban på mig eftersom att jag självklart gjorde mycket fel. Jag skulle jättegärna vilja komma tillbaka till multistaden om det finns möjlighet och jag har lärt mig av mitt misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vid tidigare tillfällen varit bannad för en del saker, speciellt när jag var helt ny till RPandet och inte hade koll på dess regler osv.

Jag har tidigare blivit bannad för FearRP, FailRP, Powergaming etc. Jag tycker att jag har tagit lärdom av mina tidigare avstängningar eftersom att det var länge sedan jag blev bannad av dessa anledningar men nu blev jag bannad av en helt annan sak och jag förstår det till 110%, det var mycket dåligt från min sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var istället att skita fullständigt i att kommentera det och fokuserat på annat som var viktigare än att kommentera skit. Jag tänkte mig inte efter och jag hade absolut inget konsekvenstänk när jag väl kommenterade detta.

Jag skulle uppskatta om ni hade kunnat ge mig en chans till förbättring och jag ska nu i efterhand (om jag blir unbannad) tänka på vad jag kommenterar i discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut.

Jag har nu varit bannad i exakt en vecka och jag har tagit god tid till att lära mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka