R
RoXx.
Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var RoXx.
Vad är din discord tagg? RoXx. #9999
Vem var det som bannade dig? Ax3l.
Hur lång tid var din ban? Sju dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor tydligen bilar på greenzone.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att Ax3l valde att placera en ban på mig eftersom att jag tydligen stal någons bil på greenzone.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här ligger det till, jag spawnade vid torget och såg därefter min bil med exakt samma färg och nyoner. Därefter trycker jag på M för att se om det verkligen är min bil eller inte och det ser så ut, kort därefter går jag till min bil men märkte att jag inte hade några nycklar. Därefter dyrkar jag upp låset på bilen eftersom att jag verkligen trodde att det var min, men det var det tydligen inte nu i efterhand. Kort därefter blir jag bannad från servern.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban eftersom att jag aldrig skulle ta en bil på greenzone då det är en simplaste regeln som finns här, och jag vet mycket väl att man inte får ta någon annans bil på greenzone. Men jag tyckte att det såg ut exakt som min bil och därför dyrkade jag upp den, då jag inte hade någon nyckel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den senaste gången jag blev bannad var från dcn har jag för mig, vilket var länge sedan så jag tycker att jag har lärt mig av mina tidigare bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att kolla på exempelvis REG-skylten för att se om det stämmer igen på min bil och sedan inte dyrkat, då det ser konstigt ut för staffs.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tycker som sagt att den är felaktig men jag ska absolut vara mer noga, ja.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var RoXx.
Vad är din discord tagg? RoXx. #9999
Vem var det som bannade dig? Ax3l.
Hur lång tid var din ban? Sju dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor tydligen bilar på greenzone.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att Ax3l valde att placera en ban på mig eftersom att jag tydligen stal någons bil på greenzone.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här ligger det till, jag spawnade vid torget och såg därefter min bil med exakt samma färg och nyoner. Därefter trycker jag på M för att se om det verkligen är min bil eller inte och det ser så ut, kort därefter går jag till min bil men märkte att jag inte hade några nycklar. Därefter dyrkar jag upp låset på bilen eftersom att jag verkligen trodde att det var min, men det var det tydligen inte nu i efterhand. Kort därefter blir jag bannad från servern.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban eftersom att jag aldrig skulle ta en bil på greenzone då det är en simplaste regeln som finns här, och jag vet mycket väl att man inte får ta någon annans bil på greenzone. Men jag tyckte att det såg ut exakt som min bil och därför dyrkade jag upp den, då jag inte hade någon nyckel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den senaste gången jag blev bannad var från dcn har jag för mig, vilket var länge sedan så jag tycker att jag har lärt mig av mina tidigare bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att kolla på exempelvis REG-skylten för att se om det stämmer igen på min bil och sedan inte dyrkat, då det ser konstigt ut för staffs.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tycker som sagt att den är felaktig men jag ska absolut vara mer noga, ja.
Har du läst våra regler? Ja