Accepterad RoXx. | Ban överklagan [Dumle]

• Trådskapare Trådskapare RoXx.
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

RoXx.

Gäst
Användarnamn: RoXx.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255681684/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitt exakta steamnamn under tidpunkten jag blev bannad var: ^8RoXx.

Vad är din discord tagg? RoXx 尊重#1711

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från mitt personliga perspektiv så tror jag att Anders valde att banna mig eftersom att jag fick ungefär fyra taserskott på mig, jag valde att enbart RPa med rösten och inte kroppen. Detta resulterade bara till dålig rp eftersom att precis när jag fick ett taserskott och fick chansen att ställa mig upp så ställde jag mig upp och sprang åt motsatt håll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Från exakt punkt till pricka så började det med att jag spawnade vid bilfirman, efter att jag hade spawnat så bestämde jag mig till att gå till garaget. Jag hörde någon röst bakom mig så det var inget tvivel om att stanna och vända huvudet till rätta sidan till individen. Individen talade om till mig att han hade uppskattat ett par ord med mig. Runt omkring mig fanns oerhört många individer som jag inte ville skulle vara på plats där vi stod och pratade. Därefter så gick vi till fots bakom bilfirman och skulle prata om någonting som jag inte hade ett blund om. En vakt till securitas ville göra oss sällskap men vi tackade nej, men han var fortfarande bakom min rygg och respekterade obestridligen inte vad vi bad honom att göra. Vi blev därefter väldigt sura då vi inte fick hålla ett samtal med varandra. Jag hade helt glömt bort att jag var grovt efterlyst, så det var inget tvivel om att vakten förutsåg vem jag var. En polis kom därefter till platsen och jag blev självklart rädd. Polisen bad mig att stanna och hålla händerna i skyn vilket jag inte ignorerade helt. Jag försökte fly men samtidigt så drog en vakt ett taserskott i armen på mig. Jag försökte RPa skadad genom röst och inte kropp vilket i själva verket var väldigt dumt. Efter taserskottet så försökte jag fly men dom drog ett till taserskott och jag fortsatte RPa skadad genom rösten, eftersom att jag prioriterade på att fly och inte hamna i ett fängelse. När jag hade chansen att ställa mig upp så försökte jag fly men dom drog ett till taserskott. Jag är inte helt säker men jag tror efter det fjärde skottet så låg jag nere på marken. En kompis till mig försökte hjälpa mig på traven genom att bära upp mig i sin famn och köra iväg med sin bil...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att det var jag som gjorde fel i denna situationen eftersom att jag inte RPade på det så värst mycket utan jag prioriterade bara att fly i detta läget vilket visade sig inte vara bra överhuvudtaget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en del här på servern tidigare, jag var ganska ny till RP när jag hittade Multistaden, detta resulterade till att jag inte kunde förstå alla regler som Multistaden har. Om man inte kan förstå regler så har man inte överhuvudtaget något att göra på servern, men jag ville ändå spela på servern då jag tyckte att det var riktigt kul.

Den senaste gången jag blev bannad här på servern var: 2020-07-13. Jag hade tillslut mina tre varningar vilket resulterade till en permanent avstängning på servern. Den tredje varningen stod för FailRP, vilket jag överklagade hos Pontus. Jag har ett helt meddelande som beskriver följande och han hade inga problem med att göra en unban. Eftersom att det var ett bra tag sedan jag blev bannad så har jag självklart tagit lärdom av den avstängningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att istället ligga ner på marken i ungefär 20 sek och RPa med kroppen. Sedan hade jag kunnat ge mig efter ungefär fem taserskott då man troligtvis dör på antalet skott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig något efter min ban. Det är att alltid RPa efter taserskott och ligga på marken ungefär 20 sek om inte längre.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka