Nekad rossy lilaa | Medlem ansökning [Glainz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rossy lilaa

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? WADEI

Vad är ditt discord namn? drito_963

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ROSSY LILA 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam snabb smidig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rossy lila kommer från en land där det va krig och lite kaos han flyttade och gick kriminella handlingar månader senare insåg han att det var jätte dumt och fick problem med folk hela tiden rossy lila villde lämna allt bakom sig och studera till polis för att stoppa allt som händer i sverige han tycker det är så hemskt han bodde Göteborg frölunda i ett tag och allt gå bra för honom och han har inte stress i livet längre hans framtidsplaner kommer vara att hans intresse o så är att när jag inte var medborgare för ja va ny till staden o ja börja få mer reda på va medborgare va så att varje gång ja kom hem från skola så gjorde jag läxorna och fixade hans prov/omprov efter det så hoppa han in i unive helaa tiden för han gillade hur strict/strängt det är o så och svårt att få tag i grejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra mycket men inte allt allt typ Att se till att ingen hotar o så eller säger till folk som är nya till staden ta upp dina händer o sen kiddnappa dem alltså thx försöker nån sälja en bil som är värt 100 k men säljer de för 300 k då om ja går förbi o se det då försöker ja säga till personen att inte köpa bilen för att han hasslar o de, men ja kan typ inte göra allt MEN! Jag ska alltid göra en rapport till staffs om någon använder OOC eller Meta gameing o så, skulle försökt få hans ID o rapportera!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra parten eller att man på något sätt underlättar för dem att vinna istället för att försöka vinna själv det kan också handla om att skapa en situation där den andra parten får fördel eller vinner som en del av en större strategi eller avtal
Ja det har jag kanske 2 gånger det var för att jag var ny till staden och att ja försökte vara busig o de för ta polis bilar o de motorcycklar o söka igenom bilen, men ja blev kickad 2 gånger för det Och ja lärde mig så mycket att ja säger o ibland skriker på mina vänner att inte hoppa in polis bilar o sno dom för att de inte värt ett kick man vill ha ett strict rp när det kommer till unive ellerhur man vill ha kul o de ibland. man vill också ha de som verkligheten i unive alla hatar grovt sunt för nuft

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag kanske 2 gånger det var för att jag var ny till staden och att ja försökte vara busig o de för ta polis bilar o de motorcycklar o söka igenom bilen, men ja blev kickad 2 gånger för det Och ja lärde mig så mycket att ja säger o ibland skriker på mina vänner att inte hoppa in polis bilar o sno dom för att de inte värt ett kick man vill ha ett strict rp när det kommer till unive ellerhur man vill ha kul o de ibland. man vill också ha de som verkligheten i unive alla hatar grovt sunt för nuft.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? respekt vänlighet inte vdm Tredjepartsprogram eller externa fildelning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt rolig person som bidrar glädje till servern och massor av glädje

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka