Accepterad Rosse | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosse

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rosiano/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rosiano

Vad är ditt discord namn? Rosse#5661

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jeff Jeffson. Jeff är 36 år gamal och har haft en ganska tuff uppväxt. Hans mamma lämnade honom sen han var 9 år gammal så han har bara levt med sin pappa, Jeff håller just nu på me knark,amfetamin och cokes. Han brukar vara med sina vänner Versace och Hugo och han brukar vara mycket utomlands med sina polare och brukar bara allmänt chilla, han gillar att äta mycket mat (han är knubbig) och gillar att sola. Han trivs hära nu i unive staden för att personerna i unive staden är jätte trevliga. Jeff har inga feta bilar nu men han ska skaffa mycket. Jeff vill jobba förfalck men om det inte fungerar blir han kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli whitelistad på servern eftersom att jag vill vara med i en fungerande Roleplay server. För att jag har kört där ett tag och tycker det är en riktigt bra server med sköna människor man rp:ar med. Sen tycker jag att jag har bra erfarenheter utav rp, och just av det känner jag att jag är redo att bli medlem. Och För att Unive är den ända servern jag spelar på och det skulle vara roligare och ha mer möjligheter att göra på servern. Jag vill även kunna hjälpa folk som behöver hjälp. Jag vill ju såklart lära känna nya folk inom communityn. Ni ska välja mig eftersom jag är en väldigt seriös rollspelare som inte spelar för att skaffa pengar och bli stor. Jag spelar eftersom jag vill skapa roliga scenarion som inte alltid måste sluta i min vinst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för har sett streamers och tiktoks när folk kör på er server och ser riktigt kul och tänkte testa denna servern. (Cosmo_bt). Communitin värkar vara Förstklassig och rpn också!

Hur hittade du Unive? Hittade unive igenom Cosmo_bt på Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna utveckla min rp och kunna ha så roligt som möjligt med folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Största målet är att ha kul. Jag vill lära känna många människor och fokusera mycket på mitt rollspel och min karaktär. Jag vill inte fokusera på pengar utan mer på min upplevelse i staden overall. Utvecklas som karaktär och nå en hög RP nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har bara spelat på Unive och en annan men glömde vad det hätte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka