Nekad Rosse | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rosse

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rosiano/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rosiano

Vad är ditt discord namn? Rosse#5661

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2007

Berätta om din karaktär. han är född 1986-01-02. han är snäll, han gillar och hjälpa personer. Och gillar kötbullar. Han har agressions problem. Och är bra på att sjunga. Han gillar att ta Droger. Min bakround går såhär: Jeff Jeffosn föddes 1986 och båda föräldrar dog av en bil crash. Jeff Jeffson va 8 år gammal när denna eventet tog plats. Han va gätte ledsen och började gråta. Utan Mamma och Pappa levde han helt sjelv med sin 19 år gammal cousin. Den 19 år gammal cousinen hette Terry, han va en alcolist. pågrund av det blev lilla Jeff inblandat it det, han började dricka alcohol på en ung ålder. Hans cousin Terry slog ibland Jeff när terry va full. Det va så Jeff började få hans agressions Problem. Efter flera år dog Terry av lung cancer för han hade rökt för mycket. Efter det levde Jeff helt själv med lite pengar han fick av att sälva droger. Efter Jeff samlade massa Pengar så slössade han det på att få en bra skolutbildning för att hans drömjobb va att bli Falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle villa påvärka servern massa med att rpa bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra rp, har massa vänner som spelar det. Tycker om mekonomen.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive må Cosmo_bt stream.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha massa vänner på spelet. Och att ha massa exotiska bilar som jag kan sälja och köpa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli bättre på att Rp.a och hjälpa servern med att få andra medlemmar känna sig välkommad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Unive är den första Servern jag kommer börja spela på. Jag kommer vara dagligen aktiv, men vissa dagar kommer jag ta en paus pågrund av skolan. men säkert 5 gånger av väckan.

Tillbaka