Nekad ROSH | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madapazza.

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daris

Vad är ditt discord namn? dyllix.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Hej, Jag heter Rosh och jag är 18 år gammal. Jag är en väldigt social person som gillar att hitta nya vänner, och jag tror att denna server skulle passa mig perfekt för det. Jag är snäll och har inga problem med att följa regler. Jag är nyfiken av mig och älskar att lära mig nya saker, så jag tror att den här servern kommer ge mig möjligheten att utforska och utmana mig själv på olika sätt.

Jag är också en äventyrlig person som älskar att prova på olika spel och testa mina gränser och färdigheter. Jag är ambitiös och strävar alltid efter att utvecklas, både personligen och professionellt. Jag är en god lyssnare och är alltid villig att hjälpa mina vänner när de behöver det. Jag tror på att sprida positiv energi och att vara snäll mot andra. Jag ser verkligen fram emot att lära känna alla här på servern och är spänd på att vara med på alla spännande äventyr!

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med mer folk vilket leder till förbättringar. Jag kan sprida mycket positivitet för server så att servern ökar med mer folk och att många kommer gilla servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut i spelet som gynnar eller gäller för den andra sidan eller motståndaren. Det kan inkludera att medvetet agera på ett sätt som ger fördelar åt motparten, ge dem information eller resurser som kan hjälpa dem att vinna, eller helt enkelt samarbeta för att uppnå ett gemensamt mål. Att spela för motpartens vinst kan vara en strategi för att skapa spänning, utmana sig själv eller för att skapa en mer intressant spelupplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja kan reglerna har läst väldigt noga och är redo att starta igång.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag har inte någon erfarenhet första gången jag kör.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror att min positiva inställning och min vilja att lära mig nya saker och utforska nya möjligheter skulle vara till nytta för min ansökan. Jag är öppen för samarbete och att skapa nya relationer, och jag tror att mitt sociala sinne och min förmåga att lyssna på andra kommer göra mig till en bra tillgång på servern. Min vilja att utmana mig själv och sträva efter personlig utveckling gör att jag är redo att ta mig an alla utmaningar som servern har att erbjuda. Jag är redo att bidra till en positiv och givande spelupplevelse för alla inblandade, och ser verkligen fram emot att vara en del av detta gemenskap. Tack för att ni överväger min ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka