Accepterad Rosenh0lm | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosenh0lm

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Rosenh0lm

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Wille Lopez West och är 24 år gammal, han gillar att arbeta med fordon. Han har gått fordons linjen i gymnasiet och fortsätter inom den fronten nu med att ha intresse om bilar och motorer. Just nu arbetar han på en restaurang som heter mcdonalds och hänger med sina polare. Han vill dock försöka komma in på polis högskola och gå den vägen i livet till att bli polis. Dessvärre har han kommit in i den kriminella världen på vissa fronter och hjälper sina vänner som ligger i skulder. Han hjälper sina vänner genom att sälja mestadels av narkotika och drar in enorma summor pengar genom det. Hans dröm är att kunna köpa sig sin drömbil som är en Ford Mustang.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med långa och roliga scenarios för medborgarna på unive. Jag kommer se till att hålla en väldigt bra social rp och hålla unives sociala rp i liv och inte få de till att folk i mitt umgänge går runt och skjuter hej vilt och bara spelar efter att bli så maktgalna och få massa föremål osv. Kommer göra mitt bästa för att kunna stötta poliskåren och göra en trygg arbetsmiljö inom kåren för att de kriminella inte ska ha så högt övertag över polisen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa efter ett roligt scenario och inte för att vinna exempelvis bara döda för att sen loota och få massa grejer eller använda en kompis på motsidan för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart, rdm dödar utan anledning, vdm använder fordon som vapen, meta att man använder information utanför FiveM, Copbait att få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut, har spelat på unive tidigare i 2,5 år ungefär och över 3000 timmar på FiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kan komma på nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka