Accepterad Rosenh0lm | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosenh0lm

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082682005/

Ditt Hex-ID: 110000142e6b695

Vad är din discord tagg? Rosenh0lm

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: IMG_3262.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig väldigt dåligt den tiden (2021-2022) och tänkte inte riktigt igenom mina beslut. Å till störst del hjälper jag till på en server som var väldigt aggresivt mot unive och snackade mycket skit om de, dock snacka ja aldrig nånting om unive. Men det var ett hot mot unive just då och jag var delaktig inom den servern som såkallad ”platschef” där jag gjorde all deras utveckling så servern gick runt. Dock så var det en kund hos mig till en början som dock sen utvecklades till ett större storts sammarbete genom att ja fick roller hos de osv, det gjorde även för stora belopp cash. Därav blev jag bannad av Philip helt korrekt. :D

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är nu nästan 3år sen, rätt som det var så skulle jag gå in på discoeden men märker att jag blivit bannad. Vad jag minns så var det inget speciellt som hände precis innan det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var väldigt korrekt placerad och jag förtjänade det. Men tycker även att jag är väldigt förtjänt en unban och välkommen att återvända till unive communityt nu tre år senare. :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara några små bans för powergaming av AO sen nån perma av Philip men allt detta har löst sig väldigt bra, har lärt mig av de genom att generellt blivit en mer vettig människa så att säga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså nu var de ju nästan 3 år sen men antar att jag borde ba vart lite mer normal å gjort det mer seriöst med allting, 2021 å 2022 var dåliga tider, ångrar allt jag gjorde på unive under de åren. Jag vill gärna få en ny chans nu iaf. Har växt upp nu å börjat jobba och startat eget företag dessutom så vill inte hålla på å lalla som de gamla goda tiderna. Vill ba känna på RPet nu igen när jag får tid om dagarna, har försökt testa andra servrar men det är så sjukt mkt skumt folk som inte alls RPar, mest folk som har mitt beteende som ja hade på unive förut. För jag vet att unive är den absolut vettigaste servern, hade vart skoj å gå in å lira nå lagligt jobb med gamla polaren Larsson å även Vible som lirar nu. Å jag vill gärna kunna diskutera det med dig Philip å lösa det eller ifall ni kan släppa in mig, eller dig LUDDE för jag vet att du kommer se denna överklagan å bedöma den, men ge gärna en chans till att släppa in mig så kan jag visa fram fötterna vad ja går för 🤩🔥

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet, nya tider, nya möjligheter, vettigare människa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka