Inaktuell Rosenh0lm | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosenh0lm

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Ditt discordnamn: Rosenh0lm

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag är väldigt engagerad och mina mål är att få en bra utveckling på servern, mina ambitioner är inte bara att jaga efter bans och indragna roller utan jag granskar situationerna väl och gör rättvisa bedömningar och för en bra dialog med spelarna. Jag är en perfekt staff som kommer kunna ha tid för det och kunna visa fram fötterna för hur staff teamet skall drivas framåt för en väldigt bra framtid och vinter för Unive!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn och polis rpn har blivit något som ett krim vs polis konstant med skott scenarios där folk dör, skjutsas till sjukan och sen ut i fight igen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Detta kommer jag med mitt bästa att förebygga genom att föra dialoger med båda parter och på så vis kunna få bort detta genom att hitta bättre lösningar i RP nivån som kan få en ny sida av denna sorts rp nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det gör man genom att visa att man är mogen, kunna ta konflikter och våga ta svåra beslut som ska kunna bli rättvist bedömt och i fokus på att få bättre rp inte för att förstöra för någon av våra spelare. Tex att första gångerna en spelare blir bannade så kan man ge mildare straff och prata med spelaren hur man ska göra nästa gång, bryter spelaren mot samma regel igen så kan man gå in hårdare tills spelaren verkligen förstått hur vi ska bete oss och spela här på Unive. Vi som staffs och helpers är ansiktet utåt för servern därav väldigt viktigt att uppstå som professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt RP kommer jag lägga åt sidan för att kunna agera som staff medlem, balansen mellan staff arbete och privata liv är något jag behöver planera för att få bra övervägningar på och samtidigt kunna hinna med båda två.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021 med jämna mellanrum

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, har varit en del av staff teamet sen tidigare därav har jag lärdom av ledarskap och hur man ska vara mot våra spelare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nejdå finns många möjligheter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka