- Meddelanden
- 360
- Reaction score
- 8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hugo070508/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Rosengard
Vad är ditt discord namn? Rosengard11#7000
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Ljungberg och är 27 år gammal. just nu jobbar han som postnord och tycker han tjänar bra och det är ett allmänt bra jobb! Han har 2 bilar. En BMW M4 2015 model och en volswagen golf mk2. Han har precis köpt ett mottel rum som han bor på. Han var igår och köpte möbler dit! Han älskar också att bada i havet eller pool! det seplar ingen roll. Han älskar även att chilla nere vid piren med alla sina vänner, sladda runt med sin BMW eller bara hänga allmänt med polare. Hans drömjobb är och bli Läkare. varför han vill bli det är för han älskar att hjälpa folk och rädda folks liv! han älskar helt enkelt att känna sig som en hjälte! Hans pappa var Fiskare och hans mamma jobbar på dagis. det är därför han älskar att hjälpa folk för han har hjälpt mång barn på hans mammas dagis när han var liten! Han kan vara arg ibland med oftast är han glad och sprallig! ofta ute och rör på sig eller vid gymmet och gymmar! annars älskar han somsagt att glida runt i sin feta BMW
När han var 13 år gammal dog hans pappa i en attack av en haj när han var ute på havet och fiskade! sen dess har han bott med sin Mamma. När han fyllde flytta han till unive City och köpte sig ett mottel och en bil! nu vill han skaffa sig ett jobb och lära känna mer folk en vad han redan gjort!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli Medlem på unive för jag har väldigt god kontakt till RP så vet hur man beter dig mot allmända communityt och staffs osv! alltså inget bullshit eller skitsnack utan ren RP med gott fokus riktat till RP. Jag har även spelat på unive länge så vet vart allt finns och hur alla regler går till, Rdm, Vdm, PowerGaming, sunt förnuft osv. och jag vill också bli medlem för roliga scenarion och bra rp. liksom att´man inte rpar efter pengar utan bra rp! och så känner jag att det finns väldigt mycket bra rp på unive så många som sköter sig och inget lall helt enkelt! Om jag annars hittar en ny spelare på servern så är det alltid extra kul och hjälpa med olika knappar eller nåt sådant! och absolut inte så det blir ooc ingame!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För nästan alla på servern är trevliga och unive är så stort så det finns nästan alltid något att göra med olika folk eller samma folk osv!
Hur hittade du Unive? Jag kommer faktist inte ihåg riktigt men tror det var för rätt länge sen när det hette multistaden och blev nog invitade genom nån vän eller så såg jag det på twitch!
Vad har du för mål med ditt rollspel? att man rpar som det vore påriktigt och spelar seriöst utan lall. liksom inte byter jobb varannan dag för det hade man nog int egjort IRL!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra Rp helt enkelt. den känslan jag fått av unive är 99% seriös RP av communityt på unive!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag bara på unive!
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Rosengard
Vad är ditt discord namn? Rosengard11#7000
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Ljungberg och är 27 år gammal. just nu jobbar han som postnord och tycker han tjänar bra och det är ett allmänt bra jobb! Han har 2 bilar. En BMW M4 2015 model och en volswagen golf mk2. Han har precis köpt ett mottel rum som han bor på. Han var igår och köpte möbler dit! Han älskar också att bada i havet eller pool! det seplar ingen roll. Han älskar även att chilla nere vid piren med alla sina vänner, sladda runt med sin BMW eller bara hänga allmänt med polare. Hans drömjobb är och bli Läkare. varför han vill bli det är för han älskar att hjälpa folk och rädda folks liv! han älskar helt enkelt att känna sig som en hjälte! Hans pappa var Fiskare och hans mamma jobbar på dagis. det är därför han älskar att hjälpa folk för han har hjälpt mång barn på hans mammas dagis när han var liten! Han kan vara arg ibland med oftast är han glad och sprallig! ofta ute och rör på sig eller vid gymmet och gymmar! annars älskar han somsagt att glida runt i sin feta BMW
När han var 13 år gammal dog hans pappa i en attack av en haj när han var ute på havet och fiskade! sen dess har han bott med sin Mamma. När han fyllde flytta han till unive City och köpte sig ett mottel och en bil! nu vill han skaffa sig ett jobb och lära känna mer folk en vad han redan gjort!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli Medlem på unive för jag har väldigt god kontakt till RP så vet hur man beter dig mot allmända communityt och staffs osv! alltså inget bullshit eller skitsnack utan ren RP med gott fokus riktat till RP. Jag har även spelat på unive länge så vet vart allt finns och hur alla regler går till, Rdm, Vdm, PowerGaming, sunt förnuft osv. och jag vill också bli medlem för roliga scenarion och bra rp. liksom att´man inte rpar efter pengar utan bra rp! och så känner jag att det finns väldigt mycket bra rp på unive så många som sköter sig och inget lall helt enkelt! Om jag annars hittar en ny spelare på servern så är det alltid extra kul och hjälpa med olika knappar eller nåt sådant! och absolut inte så det blir ooc ingame!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För nästan alla på servern är trevliga och unive är så stort så det finns nästan alltid något att göra med olika folk eller samma folk osv!
Hur hittade du Unive? Jag kommer faktist inte ihåg riktigt men tror det var för rätt länge sen när det hette multistaden och blev nog invitade genom nån vän eller så såg jag det på twitch!
Vad har du för mål med ditt rollspel? att man rpar som det vore påriktigt och spelar seriöst utan lall. liksom inte byter jobb varannan dag för det hade man nog int egjort IRL!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra Rp helt enkelt. den känslan jag fått av unive är 99% seriös RP av communityt på unive!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag bara på unive!