rosengard11 | Ansökan till Support [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Delin

Vad heter du på discord? Rosengard11#7000

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-04 ca!

Berätta om dig själv jag är en kille på 15 år! älskar att meka med bilar och helt enkelt sitta framför datorn och bara ha det skoj!!

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle försöka hjälpa alla jag kan och försöka utveckla unive så bra som möjligt med många ider och planer över framtiden! skulle alltid finnas till hjälpa när jag kan också och kolla så allt är klart är slut osv

Hur länge har du spelat på Unive? runt 4-5 månader om inte mer

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det är ett så jäkla roligt community och bara älskar hela staden. alla är jätte goa och trevliga! Väldigt bra staffs osv! därför vill jag bli staff på unive RP.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Är väldigt trevlig. eller min mamma säger det iallafall... älskar att hjälpa folk och göra folk glada. somsagt unive är som en trygg plats för mig och sätta mig o gibba på kvällarna så skulle betyda massor att bli staff här!!!

Har du några tidigare erfarenheter? yes har ägt en server med en annan kille som heter Nelax! vi kom rätt långt och fick en grundbas med ungefär 15-20 spelare på! sen efter en månad ungefär så började vi tappa fler och fler spelare så vi lade ner!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? yes kan du mesta kommandona inom staff jobbet! och vet somsagt hur man beter sig som staff.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? yes 100% kan ta kritik och ändringar! och yes lär mig saker på ungefär 2 minuter. är väldigt lätt lärd

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? just nu spelar jag bara på unive och tycker servern är assbra och om jag blir support så är jag 100% bredd på att göra allt jag kan för att hjälpa unive RP

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nja tror inte det! isåfall att jag är king på att köra moped! xD. Har ADHD om det skulle hjälpa på nåt vänster...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka