Accepterad Rosengard | Polismyndigheten Ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2007

Vad heter du på discord? Rosengard#0381

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 700+

Hur aktiv kommer du att vara? ungefär 5-7 dagar i veckan! typ 3-6 timmar per dag, somsagt vill bli polis för tycker jobbet verkar kul och har fått mycket tips av olika vänner!!

Vad heter du? Amadeus persson

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag!

Varför vill du bli polis? för att jag bott i områden i både unive och chicago som varit kriminellt utsatta och vill kunna bidra till att minska all kriminalitet i staden och i landet. En annan bidragande faktor till att jag vill börja jobba som polis är att min pappa jobbade som polis i italien och jag fick vara med ganska ofta på jobbet och jag tyckte redan som ung att jobbet såg väldigt intressant ut.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste tycker jag är att få en uppfattning av staden och personerna i den, få lära känna många nya och lära sig att prata med alla i alla situationer. Men det finns andra saker som är minst lika viktiga t.ex att skydda staden från allt krimminellt, hur ska alla som man pratar med kunns känna sig trygga om folk blir rånade på gator. Det är även viktigt med säkerhet och mod. Ditt vapen måste du vara försiktig med inte så kul om du skjuter en oskyldig, samt mod och tålamod du måste kunna gå in och stoppa ett slagsmål och annat. Och tålamod om du väntar på att nåt ska hända om ni spionerar så kan ni inte bara ingripa direkt du måste vänta.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet är att ni alltid försöker få samhället till en säker och trygg plats ni bemöter andra människor hela tiden med respekt. Och så klart försöka få brottsligheten att minskas och det är ni på väg att göra det är därför jag ansöker mig för att hjälpa till er att göra drömmen till verklighet och det kommer vi att lyckas med och vi ska inte ge upp.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat inom ambulansen vid tidigare tillfällen så vet mycket om radio och sos osv! vet väldigt mycket hur man beter sig mot folk också!! så har mycket erfarenhet

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn person och jag är värkligen inte layback jag tar intiativ för situationen och gör det jag ska och jag är ganska snabb så att jag brottslingar till fots är jag ganska bra på sen är jag en pärla i bilen också då jag kört rally i 3 år. Jag lyssnar på när folk pratar. Jag skojas inte om seriösa saker som till exempel ett rån. Jag följer alltid den order jag får oavsätt vem den kommer ifrån och jag kan hantera mycket stress. Jag är väldigt social och så angriper jag direkt när jag ser någon/något som gör fel

Är det något vi bör veta om dig? nej tror inte det!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka