Nekad Rosengard | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Rosengardd.

Vem var det som bannade dig? Sigged

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: asdasdasdasdeeeeee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig eftersom jag sköt som icke medlem vilket verklugen inte är ockej. Jag tror då däfor att han bannade mig då jag åkte runt men en polare som icke medlem och sköt vilket var ett väldigt osmart beslut av mig som jag ångar väldigt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade precis börjat rpa, vi drog sedan till ett gäng för att låna en bil. Sedan drog vi till rondellen för att kolla vad som hände, när vi väl var där så började några grabbar som bodde där va kaxig och säga att vi inte fick vara där, efter jag hade reloggat så drog vi där ifrån. Dum som min polare är så säger han ''akta innan vi skottar er'', sedan kör jag iväg. Då tar grabben upp en glock och skjuter mot våran bil men vi fortsätter köra då vi inte ville gå med i onödiga skott scenarion. Sedan så när jag väl kör iväg så följer en grå mercedes efter oss som vi antar var på deras sida. Jag krockar sedan och vi hoppar ut ur bilen, av någon anledning börjar min polare skjuta dom med sin uzi vilket gör att ett skott scenario startas. jag tar upp min ak och de hoppar ut i sin bil. Min polare dör ganska snabbt och sedan går jag upp på taket. Jag ser en av grabbarna och skjuter han flertalgånger med min ak utan att han faller ihop, sedan vänder han sig om och dödar mig. Dum som jag är och av allt adrenalin så c loggar jag vilket jag ångrade direkt men visste att jag inte kunde säga ''mitt spel krasha'' eller något sånt utan det var bara att brösta. Sedan fick jag indragna roller och perma ban vilket jag verkligen förtjänar. Att vinna eller förlora ett scenariuo spelar ingen roll för mig, i detta scenario visade jag stort att jag bara ville vinna vilket verkligen inte är jag. Jag hade jobbat timmar i kokain labbet för att få ak vilket gjorde det bara jobbigt att förlora den när min polare startade en onödig skott scenario. Men sånt får man ta, det är ett spel och ibland förlorar man vilket man får acceptera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en rättaktig ban som jag får brösta denna gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10+. Har ganska många bans och dom flesta är från när jag inte hade fullt koll på hur man rp. Visst jag har blivit bannad flera gånger när jag har varit medlem och icke-medlem men jag har typ inte förns nu lärt mig EXAGT hur det går till. Dom flesta bannsen har varit sv banns i 1 timma av typ suntföruft, eller nått sånt smått pga kaxighet eller nått. Men jag har även fått längre bans så som COPBAIT och FEARRP. I flertal dagar. Av dessa två stora bansen har jag lärt mig att man 1. inte försöker få polisens uppmärksam het( det var en biljakt och så pekade jag finger under tiden som min kompis körde) 2. spela på fearrp (en kille åkte i min bil och så svara han med sme att han hållde en gun mot mitt huvud men jag trodde det var en icke- medlem så jag tänkte skriva i chatten att han inte får hålla på med kriminella gärningar om han inte är kirm (men det fick jag reda på att han var). samtidigt som jag skrev försökte jag rp på. Jag har lärt mig hur man beter sig bland folk när det gäller RP och även hur man ska hantera situvationer så som när jag bröt mot regln copbait och bröt regeln fearrp. Jar har även blivit bannad några gånger som varit felaktiga som jag har fått unban på och har fått rätt till unban efter jag skrivit en ban överklagan. Som sagt är jag en person som inte blir bannad så ofta men när jag väl blir det så ångrar jag mer en någonsin och vill göra rätt för mig och nu vill jag verkligen börja med rpandet igen mina kings.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag absolut kunnat gjort. Vid varje ban man får så hade man alltid kunnat gjort något annorlunda. Jag hade såklart kunnat skippa att combatlogga och bara acceptera att jag förlorade scenariot. Jag borde bara accepterat att min ak kommer ryka och att jag kommer bli 12ad vilket jag inte gjorde då i stunden. Jag kunde även sagt åt min polare att ta undan sitt vapen från första början så vi inte hade startat ett skott scenario. Vi hade istället kunnat prata oss ut ur situtionen för att vara lite social också istället för att bara skjuta. Social RP är en stor del av min del som kriminell då jag ofta tar social före skjuta. Därför tycker jag inte detta var jag då jag inte insåg förns någon timme efter att jag verkligen hade gjort fel och att jag ångrade mig mer en någonsin. Riskerna ifall vi skulle stannat och prata istället är ju att vi blir kidnappade men vad gör det, vi hade ändå haft roligt, kanske hade vi förlorat våra vapen men det är inte hela världen egentligen eftersom det alltid går att få tillbaka. Jag är en person som inte blir bannad så ofta men när jag väl blir det så ångrar jag det mycket då jag vet att jag kan bättre. Jag har rpat krim länge på Unive och har stor erfarenhet hur man ska agera och hur man rpar på att bra och moget sätt. Denna gång så gick jag emot mina egna ord och c logga vilket jag verkligen ångrar och inte borde gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja utan tvekan. Jag har lärt mig att alltid tänka mig efter innan jag gör saker, och verkligen tänker mig för ifall det är okej att c logga, nej. Jag vet inte hur jag ska förklara mig då jag inte har något till mitt försvar, jag skäms och förtjänar mitt straff till 110%. Jag borde egentligen vara perma bannad för alltid men eftersom jag vet att jag gjorde fel och att detta inte verkligen inte är jag så vill jag bevisa att jag inte är en person som c loggar. Jag förstår varför jag blev bannad och jag skulle också fatta ifall denna bannöverklagan blev nekad men jag ska lova att detta aldrig ska hände igen. Jag vet att c logg är en av de allvarligaste reglerna som bryts och att ni staffs ser hårt på det, det är därfför jag har lärt mig då jag verkligen har förstått att c loggar du så tas väldigt hårda återgärder. Eftersom jag kör Unive väldigt ofta och har varit på denna servern i över 3 år så är det så jävla tråkigt att inte kunna köra, men jag förstjänar denna bann till 100% och skulle tagit samma beslut om jag var i Sigged situation. **Jag vill även säga förlåt till dig Sigged ifall jag hade en ''toxic'' attiytd i pm efter jag blev bannad, det var verkligen inget illa menar utan jag vara bara så frustrerat efter vad jag hade gjort**. Jag håller verkligen med dig Sigged som skrev ''så dum som c loggar'' och det är jag verkligen, men jag vet inte hur jag ska säga förlåt utan jag hoppas denna bann överklagan får en bättre överblick över vem jag är och att detta inte verkligen är jag som person utan jag vill stråla ut bra rp där alla har roligt. Förlåt för det jag gjorde och det ska verkligen inte upprepas ifall jag får en till chans att förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. Mvh Rosengard

Och sigge om du nu nekar denna kan jag då få en anledning för vill verkligen ta denna chans att bli unbannad och visa vem jag egentligen är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka