Nekad Rosengard | Ban Överklagan [Limpis, Philip320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Rosengard#4107

Vem var det som bannade dig? Philip, limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: imagee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bettede mig cp och vill ha unban för jag vill visa att jag kan rpa och har saknat rpa som fan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Javene riktigt, ja rpa typ osen tror ja anledningen var att jag var ett problem. annars har jag gjort jävligt cp saker som jag aldrig kommer göra igen och vill verkligen bevisa för philip detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en rättaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Olika bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa normalt som alla andra mm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska bete sig så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Jag vill bara veta exakt vad jag är bannad för, för står ju dc bannad i unive anledningen men ah. vill veta exakt allt jag gjort så jag kan förklara det...

Jag vill bara veta exakt vad jag är bannad för, för står ju dc bannad i unive anledningen men ah. vill veta exakt allt jag gjort så jag kan förklara det...
Kan du fundera en stund själv och sedan återkomma med svaret på frågan själv?

Kan du fundera en stund själv och sedan återkomma med svaret på frågan själv?
ja jag vet at jag gjort väldigt cp saker philip. Men det är det att ni ger mig lksm inte chansen att bättre mig på något sätt. ni kan göra vad som helst, wipa alla mina karaktärer. eller gör så jag inte får va krim på ett halvår elelr nåt. vill bara kunna rpa och ha kul som förr. därför jag skriver denna överklagan och gjort det för 100de gången. Jag försöker ju visa att jag verkligen gillar unive och vill verkligen komma tbx dit, Och jag vet lksm inte riktigt hur jag ska kunna bevisa det om ni inte ger mig en chans att ens prova mig typ 1 vecka. sen visst om min rp är exakt lika dålig igen så kan du kasta ut mig med huvudet först lika snabbt. eller hur? Snälla philip kan jag bara få en sista chans att testa mina rp kunskaper på unive. Gör vad du vill med mina karaktörer elelr vad som helst. Vill bara kunna rpa på unive just nu❤️
@Philip320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka