Nekad Rosengard | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Rosengard.#0007

Vem var det som bannade dig? Philip, limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: imagee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bettede mig cp och vill ha unban för jag vill visa att jag kan rpa och har saknat rpa som fan. skulle gärna vilja ta detta i ett möte också då det är enklare och formulera sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpa osen blev bannad av philip för dc bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban var det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för allt mellan himmel och jord...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försökt rpa lite mer utförligt samt bygga mina scenarion lite mer på drastiskt. helt enkelt vill jag komma tbx nu för att visa för er att jag är en duktig rpare egentligen samt en god själ men bara att det gått lite snett på min karriär på unive. Helt enkelt hade jag kunnat följa varje regel från punkt till pricka. jag vill alltså utbygga mina scenarion i framtiden då jag vet själv att mitt sätt och rpa har förändrats grovt, därför ber jag nu absolut om en sista chans och visa vad jag går för på unive och därför jag väljer och göra denna överklagan. Hoppas ni kan förstå vad jag menar och har god hänsyn till detta. Detta kommer aldrig ske igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor, allt det som jag har gjort kommer såklart aldrig hända i framtiden. nu under min framtida gång på unive kommer rpn bestå av långa bra utförliga scenarion med mycket olik sorts rp. allt ifrån kriminell rp till polis rp till tex rpa med sjukvårdare och mekaniker. jag vill bara komma tbx till Unive Roleplay för att visa för både ett och annat att jag är en god själ och villig människa till att bygga social och stabil rp på servern. Därför ber jag då snällt om en absolut sista chans samt en tid och gång för ett möte om ni vill också, då jag tycker det är enklare och förklara sig om vi skulle prata vilket har fungerat förr då både du och jag philip tror jag tycker det är skönare än att sitta och klandra på varandra här. Som sagt hoppas jag kan komma långt med min rp och med detta sagt då vill jag bara önska er en trevlig kväll så ses vi väl nån gång. Mvh Rosengard

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag har förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka