Nekad Rosengard | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Rosengard#0007

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: imagee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bettede mig cp och vill ha unban för jag vill visa att jag kan rpa och har saknat rpa som fan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpa osen blev bannad av philip...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rättaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. olika

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vara cp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Hur tänker du att jag ens ska få unban om du bara nekar efter nekar överklagningar... säg till mig? vad ska jag göra för att ditt liv ska vara enklare och bara låta mig rpa på unive? Du skriver ju inte ens varför du nekar mina överklagningar längre... JAG VILL SPELA PÅ SERVERN? herregud asså vad ska jag göra mer för du ska förstå att jag även Betala pengar direkt när jag kommer tbx för jag vill rpa på din server?

Jag moddar inte? jag Nukar inte? Jag ddosar inte?
vad mer kräver du av mig?
säg till mig NU

helt ärlgit, vad ska jag göra för att du ska bli glad och kunna unbanna mig en vacker dag? säg till mig? har gjort allt du bett mig om, VAD MER SKA JAG GÖRA?

Hur tänker du att jag ens ska få unban om du bara nekar efter nekar överklagningar... säg till mig? vad ska jag göra för att ditt liv ska vara enklare och bara låta mig rpa på unive? Du skriver ju inte ens varför du nekar mina överklagningar längre... JAG VILL SPELA PÅ SERVERN? herregud asså vad ska jag göra mer för du ska förstå att jag även Betala pengar direkt när jag kommer tbx för jag vill rpa på din server?

Jag moddar inte? jag Nukar inte? Jag ddosar inte?
vad mer kräver du av mig?
säg till mig NU
Vill bara föremedla dig att detta inte kommer att hjälpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka