Nekad Rosengard | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Rosengard#0381

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar helt olika, ibland runt

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ehm rätt länge tror jag, medlem vid olika tillfällen osv. eller alltså totalt har jag spelat på unive i 2 år snart i think

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte gå ingame tyvär för är utomlands när jag skriver denna men runt 50-60 kanske, ni kan kolla upp om ni vill!

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som hjälper staffs med små arbeten, tex bannar folk för små saker om dom märker att någon inte stämmer rätt vid piren tex. Dom ska även finns för att visa folk som bara är medlem på servern att dom kan och visa vad som är bra att göra är, helt enkelt vara en duktig och bra förebild för alla andra medlemmar på Unive roleplay. Den ska helt enkelt göra det klart vad reglerna är på unive och kunna ta hand om saker om dom märker att något går fel i rpn så inga regler bryts eller att någon lallar osv!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som servervakt för jag har mycket kunskap hur man ska banna folk och vad som är rätt och inte eftersom jag varit staff ett antal gånger! Jag vet reglerna och har läst på dom noga innan jag skrivit denna ansökan. Jag tror jag skulle vara lämplig som servervakt även för att jag är en person som är sprallig och glad! Gillar att ta initiativ och ta för sig, Tycker det är extra kul när man kan lära upp folk som inte riktigt kan och att man förstår att dom verkligen förstår och tar in vad man säger till dom och vad som ska tänka på i framtiden!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt ska vara snäll, trevlig, bra sinne för servern, veta vad korruption är, omtänksam, kompetent, veta vad kommandon står för, kunna hantera sina perms rätt och mycket mer!

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är om man gör något som man inte ska som servervakt. Helt enkelt man abusar sina perms och tex resar i scenarion där man verkligen inte ska eller kickar folk för att vinna scenarion osv! Tycker detta absolut inte är okej och detta tycker jag det ska tas hårda återfärder på för det är inget vi vill ha på unive! Tycker helt enkelt att det är rent ut sagt skit dålig stil och vara korrupt eller annat och inte veta vad man gör med sina perms som servervakt osv! Tycker sånna människor helt enkelt inte ska få vara på unive för det är sånt dåligt beteende och oerhört dåligt mot unives staff team och alla på unive. Inget sånt ska någonting behöver hända på unive hoppas jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka