Nekad Rosen47 | Medlem ansökning (bosse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen47

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad är ditt discord namn? Rosen#7492

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Rosen, Född 2000/05/31 och nu är 21 år gammal. Han och hans familj levde i ett fattigt länd i flera år. Han sov nästan 1 timme varje dag och hade svårt att kommunicera med människor förutom sin familj och därför inte hade många vänner som barn. Hans dröm som barn var att vara som sin Pappa, Rosens pappa jobbade som mekaniker på mekonomen och jobbade mycket med bilar, men eftersom dem levde i ett fattigt land var mekonom inte ett så bra jobb och dem tjänade inte så mycket pengar, Rosen ville verkligen veta allt om bilar som sin far. Rosens favorit bil var en supra som han en gång såg köra på en gata i sitt område. Rosen hade svårt att leva och försökte varje dag att få tag i så mycket mat dem kan få. senare i livet när Rosen var 14år fick hans pappa fängelse straff efter att ha försökt att råna nån men senare fick reda på att han råna en civil polis, eftersom dem var så fattiga kunde inte Rosen och hans mamma betala ut sin pappa. Men rosen började snea till helt fel håll då han inte hade så mycket val kvar, började med kriminalitet, men sedan tog de över på hans mamma, sedan dog Rosens mamma och Rosen har slutat brytt sig om allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en positivt instämning till servern sedan en väldigt hög rp nivå, roliga scenarion och troligtvis kärlek.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte endast du ska ha roligt i scenario, båda ska ha kul även fast den ena parten förlorade och den andra vann.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive sen väldigt länge sedan, har varit mod på servern men sedan tagit en väldigt lång paus med fivem. Glad att vara tillbaka

Discord-Rosen#7492

Ex.Mod
Ex.Staff
Ex.Medlem

giphy.gif

Nekad, utveckla vad du kan bidra med till serverns RP samt vad det innebär att spela för motpartenst vinst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka