Accepterad Rosen | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rosen.

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375314110/

Vad är ditt namn i verkligheten? Freddie Rosenkvist

Vad är ditt discord namn? Rosen#0443

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Wang Chang är en härlig grabb på 24 bast som kommer från Norrland, han kommer ursprungligen från Luleå men flyttade till storstaden för att starta ett nytt kapitel i livet. Han gillar att starta konversationer med folk och få de att skratta. Helt enkelt en pratglad grabb som är öppen för att få nya och trogna vänner som han alltid kan lita på.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill få servern att få ett så bra rykte som möjligt och föra den framåt. Jag vill att folk som är nya på serverns ska få en bra första upplevelse på servern. Om jag lyckas ge servern ett bättre omdöme så kommer det dras flera nya spelare. Jag vill att folk ska stanna på servern så servern kan växa sig större och större och bli bättre och bättre än va den redan är :D.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill känna att jag har utvecklats med mitt RP:ande och jag vill även känna att de 50-60+ timmar på servern inte har blivit spelade i "onödan". Jag vill också som samt vara en förebild för nya spelare och ge de ett varmt välkomnande och är öppen för att hjälpa till. ;D

Hur hittade du Unive? Jag vill känna att jag har utvecklats med mitt RP:ande och jag vill även känna att de 50-60+ timmar på servern inte har blivit spelade i "onödan". Jag vill också som samt vara en förebild för nya spelare och ge de ett varmt välkomnande och är öppen för att hjälpa till. ;D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill lyckas jobba med något whitelistad jobb eftersom då kommer mitt rolspelande bli roligare och flera nya möjligheter kommer dyka upp. Jag vill även känna som sagt att jag har utvecklats som spelare och känna att jag är en del av servern ;)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive

Tillbaka